برای دو بازی سه جلسه تمرین داشتیم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: زمان زیادی نداشتیم و برای دو بازی سه جلسه تمرین داشتیم. بچه ها چون بازیکنان بزرگی هستند حرف هایمان را زودتر می فهمند، استرس و اضطراب و تنش بازیکنان در نیمه دوم بالا بود و نتوانستیم کاری که در نیمه اول کرده بودیم را تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نیکبخت بعد از پیروزی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار کرد: از نتیجه کسب شده خوشحال هستم. به تیم پیکان تبریک می گویم، تیم قابل احترامی دارند. برای این دیدار برنامه‌هایی داشتیم که به آنها رسیدیم، در نیمه اول از جلو پرس کرده و با حوصله کار کردیم که به گل رسیدیم. در نیمه دوم که متأسفانه تحت تأثیر نتیجه و شرایط بازی حریف قرار گرفته و نظم موردنظر را نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر مقداری دقت می‌کردیم می‌توانستیم در ضد حمله به گل‌های بیشتری برسیم، این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم زیرا جای آنها واقعاً خالی بود. از حضور هواداران فشار زیادی به حریف وارد می‌شود و بازیکنان ما هیجانی می‌شوند اما نیستند و باید در چنین شرایطی ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه بچه‌ها می‌توانستند خیلی بهتر کار کنند، تصریح کرد: زمان زیادی نداشتیم و برای دو بازی سه جلسه تمرین داشتیم. بچه‌ها چون بازیکنان بزرگی هستند حرف‌هایمان را زودتر می‌فهمند، استرس و اضطراب و تنش بازیکنان در نیمه دوم بالا بود و نتوانستیم کاری که در نیمه اول کرده بودیم را تکرار کنیم.

کد خبر 462460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.