محمود فکری: نامهربانی‌های داوری ادامه دارد / اگر حرف بزنیم با ما لجبازی می‌کنند

سرمربی استقلال گفت: در بازی امروز هم شاهد کم دقتی بازیکنان بودیم و متأسفانه نامهربانی هایی که در بحث داوری وجود دارد هم ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری سرمربی‌تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان هر دو تیم که بازی خوبی ارائه دادند و موقعیت‌های خوبی به وجود آمد که می‌شد این بازی گل داشته باشد و زیباتر شود.

وی ادامه داد: در بازی امروز هم شاهد کم دقتی بازیکنان بودیم و متأسفانه نامهربانی هایی که در بحث داوری وجود دارد، ادامه پیدا کرده است. برخی کارشناسان هستند که با تیم‌ها قرارداد دارند و به آنها مشاوره می‌دهند و اشتباه کارشناسی و فکر می‌کنند مردم متوجه نمی‌شوند.

فکری افزود: از آقای وزیر خواهش می‌کنم به این مسائل ورود کنند. حرف بزنیم با ما لجبازی می‌کنند و ما نه می‌توانیم حرف بزنیم و نه می‌توانیم چیزی نگوییم. دقیقه ۴۲ بازی تیم حریف باید ۱۰ نفره می‌شد اما بعضی کارشناسان می‌گویند اخطار صحیح بوده است. در صحنه‌های مختلف بوده است که کمک داوران دیده‌اند اما چیزی به داور وسط نمی‌گویند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: بازی قشنگی نیمه دوم ارائه دادیم اما تزلزل داوری تیم و نیمکت ما را عصبی می‌کنند و چندین بازی است این اتفاق برای ما رخ می‌دهد. هر کدام از این اشتباهات باعث می‌شود یک مربی اخراج شود یا یک تیم از قهرمانی عقب بماند یا سقوط کند. امیدوارم مسئولان و داوران توجه کنند که چقدر تحت فشار هستیم. یک زمانی داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند اما اکنون برعکس شده است.

وی همچنین ادامه داد: زمین بازی خوب بود و بازیکنان که گرم می‌کردند از شرایط چمن راضی بودند.

کد خبر 462436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.