آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرداری تالش

شهردار تالش از اتخاذ تمهیدات لازم و آماده سازی تجهیزات ستاد عملیات بحران این شهرداری برای مقابله با حوادث ناشی از شرایط نامناسب جوی بر اساس هشدارهای هواشناسی خبر داد.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما تمامی نیروی ستاد مدیریت بحران شهرداری تالش براساس هشدارهای هواشناسی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: جلسات ستاد مدیریت بحران شهرداری تالش برگزار و این ستاد چارت بندی شده و همه نیروهای شهرداری به وظایف و مسئولیت خود در هنگام بحران به خوبی آشنا هستند و در زمان هشدار قرمز هواشناسی با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

شهردار تالش افزود: یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه بیل بکهو، سه دستگاه کامیون، شش دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه تیغه برف روب در حال آماده سازی و بروزرسانی است.

غنی‌زاده اضافه کرد: با صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی که در شهرستان تالش ماشین آلات سنگین در اختیار دارند هماهنگی لازم انجام شده تا در زمان بارش برف به شهرداری کمک کنند.

وی افزود: لوازم و تجهیزات مورد نیاز ستاد مدیریت بحران شهرداری تالش نیازسنجی شده و به زودی اقلام مورد نیاز این ستاد خریداری خواهد شد.

شهردار تالش خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مکاتبات لازم را با شرکت نفت انجام داده و حدود شش هزار لیتر گازوئیل برای سوخت ماشین آلات دریافت و ذخیره کرده و به زودی مقدار چهار هزار لیتر دیگر نیز دریافت خواهد کرد.

غنی‌زاده یادآور شد: مدیریت شهری مقداری نمک در انبار دپو کرده و مقداری دیگر نیز در حال خریداری است تا در صورت بارش برف، برای جلوگیری از یخ زدگی معابر، نمک پاشی خیابان‌ها انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد فضای سبز شهرداری تالش درختان پرخطر فضای سبز شهری را شناسایی کرده و برای جلوگیری از شکستگی در هنگام بارش برف، هم اکنون هرس آن‌ها در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 462385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.