فردوسی پور: برای مذاکره به قطر نمیروم؛ دوستان مغرض جو سازی میکنند

عادل فردوسی پور که قرار است به دوحه برود و فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای AFC گزارش کند، از شایعه پراکنی برخی ها ناراحت به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی پور گزارشگر سابق صداوسیما کشورمان با دعوت AFC صبح جمعه ۲۸ آذر ماه وارد دوحه خواهد شد تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان را گزارش کند.

از زمانی که عادل از شبکه سه رانده شد و در شبکه ورزش هم تحت فشار قرار گرفت، برخی از دشمنان او شروع به شایعه سازی در خصوص قصد فردوسی پور برای مهاجرت کردند.

این در حالی است چهره محبوب رسانه ملی بارها و بارها اعلام کرده عاشق ایران است و هرگز قصدی برای ترک کشورش و همکاری با رسانه‌های خارجی ندارد.

حالا دوباره و در حالی که خبر حضور عادل فردوسی پور به عنوان مهمان ویژه و گزارشگر اختصاصی AFC که با دعوت این نهاد فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان را گزارش می‌کند در رسانه‌ها پخش شده، برخی‌ها شروع به شایعه پراکنی کرده اند.

در همین خصوص عادل فردوسی پور در گفتگوی کوتاهی به صحت خبر اعلام شده اشاره کرد و گفت: به دعوت AFC برای گزارش بازی فینال به قطر می‌روم که از اینستاگرام رسمی AFC فارسی پخش خواهد شد. از این بابت خوشحال هستم که می‌توانم برای مردم گزارش کنم.

فردوسی پور با اعلام اینکه برای مذاکره به قطر نمی‌رود، ادامه داد: با هیچ شبکه فارسی زبان خارج از کشور قصد مذاکره ندارم. و قبلاً هم گفته‌ام که در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور قصد فعالیت ندارم. دوستان مغرض همچون مثل گذشته شایعه پراکنی و جوسازی می‌کنند.

کد خبر 462365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.