قتل مرموز یک پدر و دختر/دستگیری عامل قتل مسلحانه

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه، سرقت میلیاردی از خانه اعیانی شمال تهران، مرگ دزد خطرناک زابل با شلیک دقیق پلیس، دستگیری عامل قتل مسلحانه دو تن در دزفول و قتل مرموز یک پدر و دختر در تویسرکان همدان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه و دستگیری شش قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

جمال سلمانی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اینکه یک باند شش نفره قصد خرید یک محموله تریاک از استان‌های جنوبی و وارد کردن آن به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی چهار دستگاه خودروی حامل موادمخدر شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آن‌ها را در ورودی شهر کرمانشاه متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۶۰ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، به همراه دو تیغه خشاب اسحله و ۶۳ عدد فشنگ کشف شد.

وی تصریح کرد: هر شش قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

سرقت میلیاردی از خانه اعیانی شمال تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه تن از اعضای باند پنج نفره سارقان به عنف سرقت منزلی در شمال تهران به ارزش ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

بهزاد اختیاری توضیح داد: خانمی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، زنگ ساختمان به صدا درآمد و از چشمی دو خانم را مشاهده کردم که اظهار کردند، همسایه طبقه بالا هستند و من نیز در را بر روی آن‌ها باز کردم، به محض باز شدن در دو مرد که گویا در کنار دیوار مخفی شده بودند و چهره‌شان را پوشانده بودند، من را هل داده و وارد منزل شدند.

وی تصریح کرد: شاکی ادامه داد، هر دو مرد تهدیدم کردند که اگر محل مخفی کردن طلاها را اعلام نکنم من را می‌کشند به ناچار محل طلاها را اعلام و آنان نیز تمامی طلاها و ۳۰ هزار دلار را که در مجموع حدود ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش داشته، سرقت و از محل گریختند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران تاکید کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد، سارقان سه مرد و دو زن بوده که با یک دستگاه خودروی سواری تیبا سفید رنگ در محل سرقت حاضر شده و از وجود اموال با ارزش در منزل اطلاع داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی هویت اولین مظنون پرونده که یکی از اقوام شاکی بود، شناسایی و همچنین مشخص شد که همسر متهم یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ نیز دارد.

اختیاری با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی جزئیات بیشتری مشخص شد، گفت: مخفیگاه متهمان در حومه تهران شناسایی و هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر و از این محل دو میلیارد ریال وجه نقد به همراه یک دستگاه خودرو سواری صفر که متهمان با وجوه سرقتی خریداری کرده بودند، کشف شد.

مرگ دزد خطرناک زابل با شلیک دقیق پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان "زهک" در زابل اظهار کرد: مأموران بدرقه این فرماندهی در حین بدرقه و انتقال یک سارق مسلح سابقه‌دار به مقصد زندان زابل بودند که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فاقد پلاک جلو خودروی بدرقه متهم را گرفته و قصد فراری دادن وی را داشتند.

آیت الله قره گوزلو افزود: به محض متوقف شدن خودروی بدرقه، متهم از فرصت استفاده و از خودروی پیاده و متواری می‌شود، مأموران پس از تعقیب و گریز و صدور چندین مرتبه فرمان ایست، مجبور به استفاده از سلاح خود با رعایت قانون بکارگیری سلاح شده و برای متوقف ساختن متهم اقدام به تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: بر اثر شلیک مأموران متهم مجروح که پس از انتقال به مراکز درمانی علی رغم تلاش تیم پزشکی فوت می‌کند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این متهم چندین فقره شرارت از جمله سرقت مسلحانه طلافروشی، ورود به عنف و نگهداری سلاح و مهمات جنگی را در سوابق خود داشته است، اضافه کرد: در خصوص این اتفاق پرونده قضائی تشکیل و موضوع در حال رسیدگی است.

عامل قتل مسلحانه ۲ تن در دزفول دستگیر شد

فرمانده انتظامی دزفول از شناسایی و دستگیری قاتل و عامل اصلی درگیری مسلحانه در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

روح اله گراوندی اظهار کرد: در پی وقوع یک نزاع مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان دزفول که منجر به فوت دو نفر و مجروح شدن چهار نفر دیگر شد، شناسایی عامل اصلی این نزاع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت فرد قاتل و عامل اصلی نزاع را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش به کار رفته در درگیری کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی مأموران پلیس به قتل دو نفر اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

قتل مرموز یک پدر و دختر در تویسرکان

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف جسد دو عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری در شهرستان تویسرکان خبر داد.

رضا زارعی افزود: فردی با مراجعه به گاوداری پسر عموی خود متوجه آثار خون در محل و همچنین غیبت بستگانش در محل می‌شود و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌کند.

وی توضیح داد: با اعلام موضوع عوامل پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر و با بررسی دقیق محل، جسد یک دختر را در فاصله ۱۰۰ متری گاوداری پیدا می‌کنند که به همین دلیل تحقیق دقیق در خصوص کشف علت حادثه در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان در ادامه تجسس و تحقیق خود، جسد یک مرد که پدر دختر بود، را نیز در محل پیدا کردند که با کشف جسد دوم معمای این پرونده جنایی پیچیده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان این حادثه، تاکید کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس برای کشف علت و عوامل وقوع این حادثه و قتل دو عضو خانواده همچنان ادامه دارد که البته فعلاً از اعلام جزئیات این حادثه در راستای انجام تحقیقات پلیس معذوریم.

زارعی اضافه کرد: نتیجه تحقیقات پلیس و جزئیات حادثه و علت وقوع آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 462323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.