۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
این شما و این کریم بنزما!

آمار گلزنی مهاجم فرانسوی رئال حتی بهتر از آمار رونالدو در زمان حضورش در این تیم بوده و حالا او تبدیل به مرد شماره یک کهکشانی ها شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، مهم نیست که در طی سالیان بازی کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید چند بار از او انتقاد شده و در واقع چیزی که می‌توان با قطعیت درباره آن نظر داد، تأثیرگذاری این بازیکن در بازی‌های رئال مادرید بوده و حالا در دوران پسا رونالدو، او حتی بیش از پیش به رهبر تیمش تبدیل شده است.

بر اساس آمارهای استخراج شده از بازی‌های رئال مادرید، رونالدو ۲۸ درصد گل‌های رئال مادرید را در زمان حضورش در این تیم به ثمر می‌رساند که آماری فوق‌العاده است. اما نکته جالب‌تر این است که آمار کنونی بنزما در رئال مادرید، به ثمر رساندن ۲۹ درصد از کل گل‌های رئال است که نشان می‌دهد تا چه حد این بازیکن نقش تعیین کننده‌ای در جمع مادریدی‌ها دارد.

بی دلیل نیست که چندی پیش زیدان در یکی از مصاحبه‌های خود اعتراف کرده بود که بنزما بهترین مهاجم تاریخ فرانسه است. بازیکنی که بیش از ده سال در ترکیب رئال بازی کرده و همیشه فرم عالی و خوبش او را در ترکیب اصلی این تیم نگه داشته است.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، افت محسوس آماری بنزما در زمینه گلزنی در دوران حضور رونالدو در رئال مادرید بوده است. مشخصاً در زمان حضور رونالدو بسیاری از توپ‌ها به این بازیکن ختم می‌شود و به همین دلیل بنزما نقش خود را از مهاجم هدف به مهاجم بازی‌ساز تغییر داد و بیشتر زمینه ساز گلزنی سایر بازیکنان شد.

اما حالا دیگر خبری از رونالدو نیست و سایر مهاجمان رئال نیز واقعاً کیفیت بالایی نداشته و توانایی رقابت با کریم بنزما را ندارند. به همین دلیل است که می‌توان گفت کریم بنزما این روزها مرد شماره یک رئال مادرید در خط حمله است و از اتفاق او فعلاً حداقل در تیم خود رقیبی هم ندارد.

کد خبر 462279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.