شهرداری بوشهر مشکلات انباشته از گذشته را رفع کند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به کمبود فضا، کمیسیون ماده پنج با تغییر غیر اصولی کاربری زمین‌های ورزشی، فضای سبز و درمانی در محله‌های شهر بوشهر مخالفت کند.

به گزارش ایمنا، رباب عبیدی امروز (پنج‌شنبه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورای شهر بوشهر اظهار کرد: محله جفره و بسیاری از محله‌های بوشهر فاقد زمین ورزشی و پارک‌های محله‌ای است و تغییر کاربری قسمتی از زمین ورزشی این محله به گردشگری مورد اعتراض اهالی این محله قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این زمینه انتظار است نهادهای مرتبط رسیدگی به موضوع این زمین را در دستور کار خود قرار دهند و با شفافیت به خواست عمومی مردم توجه کنند.

عبیدی ادامه داد: با توجه به کمبود سرانه زمین ورزشی در شهر بوشهر از اداره راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون ماده ۵ درخواست می‌شود با تغییر کاربری زمین‌هایی که جز کاربری مهم و مورد نیاز عمومی است مخالفت کنند.

وی در ارتباط با برگزاری نشست در دفتر تسهیل‌گری محله‌های جنوبی (رایانی وسرتل) شهر بوشهر اظهار داشت: این دفتر کارکرد سرای محله‌ها را دارد و از سوی دفتر امور اجتماعی استانداری در محله‌های جنوبی (محله هدف) که از محله‌های کم برخوردار هستند راه اندازی شده است.

عبیدی ادامه داد: در نشستی که با حضور شورایاران در دفتر یاد شده برگزار شد مسائل و مشکلات این محله‌ها و درخواست‌های آنها در حوزه مدیریت شهری مطرح شد.

وی اظهار کرد: انتظار است شهرداری این مسائل و مشکلات انباشته از سال‌های قبل را در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 462272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.