میرزایی: بایدن با ترامپ تفاوتی ندارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بدانیم که بایدن با ترامپ تفاوتی ندارد؛ زیرا اختلافات ایالات متحده با ایران از ترامپ شروع نشد که با رفتن وی کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسین میرزایی صبح امروز -پنجشنبه، ٢٧ آذرماه- در مراسم تجلیل از کادر درمان بیمارستان پایگاه هوایی شهید بابایی، اظهار کرد: منشأ پدیده‌های این جهان جسمی، روحی، محیطی و یا ماورا طبیعی است.

وی افزود: شیطان از طریق وسوسه و زینت دادن کارهای زشت به دنبال تأثیر گذاری بر انسان است. اختیار و فرماندهی تمام قوای درون آدمی به دست خودش است که شیاطین، جن و انس به دنبال تأثیرگذاری روی آن هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و انگلیس مشابه پیاده نظام شیطان هستند و ایجاد انحراف در هدف خلقت را که همان عبودیت خداوند است دنبال می‌کنند. انسان باید متوجه نقش شیاطین باشد و فریب نیروهای متفاوت آنها را نخورد. باید بدانیم که بایدن با ترامپ تفاوتی ندارد؛ زیرا اختلافات ایالات متحده با ایران از ترامپ شروع نشد که با رفتن وی کاهش یابد.

میرزایی تصریح کرد: در رویارویی نبرد حق و باطل، راهبرد اساسی دشمن، مدیریت ذهن و افکار رقیب است. دشمن امروز این کار را از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند و سعی دارد با تأثیر بر روحیه نیروهای جبهه حق از طریق اخبار و تولیدات رسانه‌ای، توانایی و کارایی جبهه حق را تضعیف کند؛ لذا می‌بینیم که هر روز در جامعه شایعه‌ای جدید ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید رهبری مبنی بر بیو تروریستی بودن ویروس کرونا، این احتمال وجود دارد که ایالات متحده برای جلوگیری از کاهش ارزش دلار و افزایش تولید ناخالص ملی چین، ویروس کرونا را تولید کرده باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: امروز با زحمات کادر بهداشت و درمان توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است؛ هرچند ما به مدیریت کلان انتقاداتی داریم.

کد خبر 462220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.