راه‌اندازی ۱۶ بازارچه فروش به مناسبت شب یلدا در رشت

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت از آماده سازی ۱۶ بازارچه برای فروش ویژه میوه، گوشت و مرغ در شب یلدا خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با رعایت ویژه پروتکل های بهداشتی این بازارچه ها مدیریت شوند.

علیرضا حسنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهروندان رشتی با نظارت ویژه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت می‌توانند ضمن رعایت پروتکل‌ها محصولات خود را در بازارچه راه اندازی شده از سوی شهرداری به فروش برسانند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت از آماده سازی ۱۶ بازارچه برای فروش ویژه میوه، گوشت و مرغ در شب یلدا خبر داد و افزود: در تلاش هستیم با رعایت ویژه پروتکل‌های بهداشتی این بازارچه‌ها مدیریت شوند.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه بلوار دیلمان رشت و محبت بازارچه آنلاین به مردم خدمات می‌دهد، خاطرنشان کرد: در بازارچه‌های شهید میرزاکوچک‌، شهید چمران، لاکان مهر، محبت و پارک نیز مرغ، گوشت، ماهی و خشکبار عرضه می‌شود.

وی گفت: بازارچه‌های شهید میرزا کوچک در خیابان سردار جنگل رشت، شهید چمران در بلوار مدرس، لاکان مهر در دروازه لاکان، محبت در بلوار دیلمان، پارک در میدان ۷ آذر، جماران در بلوار شهید بهشتی، لمون در فاز دوم معلم، سرچشمه در خیابان رسالت، مرتضی شعبه ۲ در بلوار شهید شمسی پور، ساوالان در بلوار خرمشهر، مرتضی شعبه ۳ و پارس در بلوار شهید قلی پور، بازارچه آنلاین در بلوار دیلمان، ساوالان در خرمشهر، فاران در بلوار معلم و بازارچه ستاری در بلوار شهدای گمنام برای تامین رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 462184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.