یلدای امسال باید مجازی برگزار شود

رئیس بیمارستان امین اصفهان گفت: شرایط بسیار ناپایدار و شکننده است و اگر افراد نکات بهداشتی مقابله با شیوع کرونا را رعایت نکنند و دورهمی‌های خانوادگی و مراسم یلدا را برگزار کنند، با شرایط بحرانی و بدی روبرو خواهیم شد، مراسم یلدای امسال باید مجازی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مللی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان، با بیان اینکه با اعمال محدودیت‌های کرونایی و همکاری شهروندان روند بستری‌ها نزولی شده است، اظهار کرد: باید بدانیم این شرایط بسیار ناپایدار و شکننده است و اگر افراد نکات بهداشتی مقابله با شیوع کرونا را رعایت نکنند و دورهمی‌های خانوادگی برگزار کنند، به شرایط نامساعد قبلی برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: مراسم شب یلدا از دیرباز برگزار می‌شده و مردم دور هم جمع می‌شدند، اما امسال نباید مراسم شب یلدا برگزار شود، چرا که در بحران کرونا قرار داریم و اگر رعایت نکنیم، با شرایط بدی روبرو خواهیم شد.

رئیس بیمارستان امین با توضیح اینکه یلدای امسال باید مجازی برگزار شود، اضافه کرد: با رعایت دستورالعمل‌های مقابله با شیوع کرونا می‌توانیم بیماری را کنترل و از افزایش آمار ابتلای افراد به کرونا ویروس جلوگیری کنیم.

کد خبر 462148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.