دستگیری خواستگار انتقام‌جو در اینستاگرام

انهدام یک شرکت هرمی در کرج، ۷۹۴ کیلو موادمخدر در شهرستان سراوان، دستگیری خواستگار انتقام‌جو در اینستاگرام، متلاشی شدن باند سارقان خودرو و گازگرفتگی راننده گنابادی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان اعضای باند ۹ نفره شرکت هرمی در شهر کرج دستگیر شدند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر حضور و فعالیت تعدادی از اعضای شرکت هرمی در یکی از مناطق شهر کرج موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر به آدرس اعلامی مراجعه و با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه آن‌ها شده و ۹ نفر از سر شاخه‌های اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز توضیح داد: در بازرسی از منزل متهمان مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک دستگاه رایانه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند. در مجموع بالغ بر شش میلیارد ریال در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده و در حال عضوگیری برای شرکت هرمی بودند.

نادربیگی با اشاره به اینکه همه مبالغ پرداخت شده به شرکت هرمی در قالب ارز از کشور خارج شده است، تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات پرونده متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۷۹۴ کیلو مواد مخدر در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان سراوان و کشف ۷۹۴ کیلو مواد مخدر خبر داد.

احمد طاهری اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جا به جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند قاچاق مواد افیونی، شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودروی وانت نیسان، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر سراوان به سوران در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با مأموران انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و ضمن رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات مقتدرانه مأموران در عکس‌العملی سریع سه نفر از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی از آن‌ها مقدار ۷۹۴ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک را به همراه دو قبضه سلاح کلاش و ۴۵ فشنگ جنگی کشف کردند.

طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

دستگیری خواستگار انتقام‌جو در اینستاگرام

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال دریافت شکایت شهروندی با هویت معلوم مبنی بر ایجاد مزاحمت و تلاش برای تهدید و اخاذی اینترنتی از طرف فردی ناشناس با ساخت صفحه‌ای جعلی در اینستاگرام و ارسال پیام‌های خلاف واقعیت و نامطلوب در مورد شاکیه، مراتب با هماهنگی دستگاه قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

محمد باقر سلگی افزود: پس از کسب تحقیقات از فرد شاکی مشخص شد، به دنبال پیشنهاد ازدواج از سوی فردی و پس از انجام تحقیقات صورت گرفته از سوی خانواده دختر به سبب نداشتن اخلاق حسنه و گرایش به اعتیاد به موادمخدر به وی جواب منفی داده‌اند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس این فرد نیز درصدد انتقام‌جویی برآمده و اقدام به انجام این سری اقدامات غیرقانونی کرد که با شناسایی دقیق توسط مأموران و با تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه همه ملزم به رعایت قانون هستند، تصریح کرد: رعایت قانون در فضای حقیقی و مجازی هیچ گونه تفاوتی نداشته و در صورت تجاوز به حریم شخصی افراد در فضای مجازی طبق قانون با مرتکب برخورد می‌شود.

باند سارقان خودرو متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

مهدی خادمی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سارقان را که با تشکیل باندی سه نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی مأموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به پنج فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار اقرار کردند.

وی با اشاره به کشف خودروهای سرقتی، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیس در زمینه ادامه دارد، افراد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

فوت راننده گنابادی بر اثر گازگرفتگی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مردی ۶۷ ساله بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن، جان خود را از دست داد.

امین زمانی اظهار کرد: مردی ۶۷ ساله در گناباد بر اثر مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن جان خود را از دست داد.

وی افزود: به دنبال تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر عدم هوشیاری راننده خودروی وانت سریعاً نزدیک‌ترین اکیپ اورژانس به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه پس از حضور سریع کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در محل و بررسی علائم، راننده خودرو هیچ گونه علائم حیاتی نداشت، گفت: در بررسی صحنه حادثه مشخص شد که این فرد به دنبال استفاده از گاز پیک نیک برای گرم کردن داخل خودرو، دچار مسمومیت با گاز مونو کسیدکربن شده و جان خود را از دست داده است.

وی گفت: هر ساله با رسیدن فصل سرد سال و رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی حوادثی مانند مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

زمانی با تاکید بر توجه بیشتر مردم در استفاده از این نوع وسایل گرمایشی، خاطرنشان کرد: مردم عزیز به هیچ عنوان در مکان‌های بسته مانند داخل خودرو از این گونه وسایل گرمایشی استفاده نکنند.

کد خبر 462107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.