اتهام گل محمدی به ذوب آهن

ششصد و سی امین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "باید هواداران را خوشحال کنیم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های رضا دهقانی دارد. وینگر تیم فوتبال سپاهان گفته: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است و امیدوارم فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم. دهقانی در مورد مدعی بودن سپاهان در فصل جاری اظهار داشته: چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما سپاهان هر سال مدعی است و همه از این تیم توقع قهرمانی دارند. تمام تلاشمان این است که اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزنیم و امیدوارم سپاهان با نتایج خوبی که می‌گیرد هوادارانش را خوشحال کند.

"اتهام گل محمدی به ذوب‌آهن" تیتر دیگری از این رسانه است که به ادعاهای گل محمدی علیه ذوب آهن پرداخته است. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره لغو دیدار با ذوب‌آهن اصفهان گفته: نمی‌دانم دلیل لغو این مسابقه چه بود. تعداد بازیکنان مبتلای ذوب‌آهن زیاد نبود، اما نمی‌دانم اطلاعات غلط دادند یا خیر. جای تأسف است که به ایفمارک و فدراسیون فوتبال اطلاعات غلطی دادند!

"در ایران حال و هوای متفاوتی داشتید! خیلی متفاوت" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که اشاره به مطلبی در مورد علیرضا بیرانوند دارد. سرمربی بیرانوند در رفتاری که به ندرت از مربیان حرفه‌ای اروپا می‌بینیم اعلام کرد در بازی دادن به بیرانوند اشتباه کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد گلر ایرانی روی نیمکت بازخواهد گشت. با این همه اما حرف امروزمان با بیرانوند چیز دیگری است؛ اینکه حالا مسلماً او قدر مربیانی که در ایران داشت را بیشتر می‌فهمد. کاری به مسائل فنی نداریم، اما از حیث برخورد انسانی واقعاً کی و کجا در ایران چنین معامله‌ای با بیرانوند شد؟

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 462098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.