«از سرنوشت ۴» امسال کلید می‌خورد/ برنامه‌ریزی برای ساخت فصل ۵ و ۶

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما خبر داد که فصل چهارم سریال «از سرنوشت» امسال کلید می‌خورد و سال ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

به گزارش ایمنا، نشست سریال «از سرنوشت» امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه با حضور بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، محمدرضا خردمندان کارگردان و دارایی حیایی، کیسان دیباج، مونا کرمی و فاطیما بهارمست بازیگران در سازمان صداوسیما برگزار شد.

خردمندان در این نشست درباره فصل جدید سریال بیان کرد: صحبت‌هایی انجام شده است نویسنده‌ها قصه‌ها را جلو می‌برند و برای ما این مهم است که سریال را با قصه‌های درستی ادامه دهیم.

بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو در ادامه اظهار کرد: ما «از سرنوشت ۴» را در سال ۹۹ آغاز می‌کنیم و برای سال ۱۴۰۰ پخش می‌کنیم. برای «از سرنوشت» ۵ و ۶ هم برنامه‌ریزی می‌کنیم. نکته‌ای وجود دارد که این سریال آزمونی در سریال سازی در سیما است که از تیمی کاملاً جوان استفاده شد. سیاست سازمان استفاده از جوانان است که در این سریال این سیاست و خطرپذیری جواب خوبی داده است.

وی اضافه کرد: در تماس‌هایی که با شبکه گرفته می‌شود سوال همین است که فصل‌های بعدی کی پخش می‌شود؟ چون سریال در میان نسل نوجوان و جوان طرفداران بسیاری دارد.

دارا حیایی از بازیگران سریال هم اظهار کرد: بینندگان ما خیلی دوست دارند فصل بعدی سریال را تماشا کنند و این به من بازیگر دلگرمی می‌دهد.

بهرنگ ملک محمدی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره کار در شرایط کرونایی اظهار کرد: نمی‌توان کارها را تعطیل کرد بحث معیشت این افراد هم در میان است و باید کار با پروتکل‌ها ادامه یابد. من هفته گذشته سر تولید «بچه مهندس ۴» بودم با افراد حتی غذا خوردیم و همه چیز در شرایط امن در جریان است. قطعاً پروژه نوروزی ما هم کلید بخورد به آنها هم سر خواهم زد. تعطیلی پروژه‌ها به نظرم کار اشتباهی است و تولیدات باید ادامه پیدا کند اما با حفظ روش‌ها و آیین نامه‌ها.

ملک محمدی در ادامه درباره حفظ کردن بازیگران در طول یک پروژه که دچار حواشی و تغییر نشوند؟ اظهار کرد: فضای دستمزدها چندان فضای باثباتی نیست. با این حال سیاست سازمان حفظ اصول سازمان و دعوت از جوانانی است که علاقمند هستند با سازمان کار کنند.

وی اضافه کرد: باید این دوستان حفظ شوند و تیم باشند. در پروژه‌های طولانی مدت در تلویزیون‌های دنیا، سال‌های متمادی اعضای یک گروه حفظ می‌شوند.

ملک محمدی درباره خطرپذیری در بهره گرفتن از جوانان نیز عنوان کرد: در «از سرنوشت» خطرپذیری به معنای بار منفی وجود نداشت چون گاهی ممکن است برخی جوانان در سریال‌های مشابه نتوانند از این آزمون به خوبی عبور کنند. با این حال تلویزیون هر گاه سراغ جوانان رفته است معمولاً به خوبی جواب داده است.

خردمندان نیز در پایان با یک گلایه از تلویزیون عنوان کرد: تلویزیون قدر محصولاتش را کم می‌داند و باید روی معرفی محصولاتش بیشتر وقت بگذارد.

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در پایان این نشست با اشاره به آخرین نظرسنجی‌ها اظهار کرد: این نظرسنجی امروز به دست من رسید و این سریال توانسته است جایگاه «صفر بیست و یک» را رد کند با آماری که ۸۳ درصد رضایت دارد.

منبع: مهر
کد خبر 462074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهراامیدوار IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    13 1
    باعرض سلام خدمت تمامی سازندگان از سرنوشت من زهرا امیدوار هستم 12ساله از شیراز من خیلی سریال از سر نوشت را دوست میدارم و خیلی علاقه مند هستم یا که در یک سریال همچون ازسرنوشت بازی کنم و دوست دارم در آینده از کلاسهای بازیگری استفاده کنم تا مثل بازیگران سریال از سرنوشت بتوانم نقشی بسیار زیبا و دیدنی را اجرا کنم ممنون از شما به خاطر این سریال بسیار خوب ممنونم به خاطر اینکه فصل چهار از سرنوشت را می‌خواهید اجرا کنید ممنونم از تمامی شما عزیزان
  • علیرضا IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    9 4
    من یه چیزی بگم منم میخوام نقش بزرگسالی پسر سهراب بازی کنم البته اگر این سریال تا فصل هشتم ادامه پیدا کنه