جذب امدادگران با درجه ایثار در جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در شورای عالی با کلیت طرح جذب امداد گران با درجه ایثار موافقت شد و همه افرادی که درجه ایثار دارند، در ماه آتی جذب خواهند شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از سازمان هلال‌احمر، کریم همتی با اشاره به اینکه با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان لازم است تا آمادگی مواجهه با بحران‌ها حفظ شود، گفت: از زحمات امدادگران، نجات گران و داوطلبان که همواره در کنار هلال احمر بودند و به عنوان سرمایه عظیم این جمعیت حضور فعال دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم. یکی از کارهای خوبی که در چند روز اخیر مراحل انجام آن پیگیری شد، جذب بخشی از نجات گران در جمعیت هلال احمر بود. در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر تصمیم گرفته شد تا تبدیل وضعیت امدادگران با درجه ایثار فراهم شود.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امور اداری این جمعیت اقدامات اولیه نظیر تعداد افراد و هزینه‌های احتمالی را برآورد کردند، تاکید کرد: در شورای عالی جمعیت هلال احمر هم با کلیت این طرح موافقت شد و همه افرادی که درجه ایثار دارند و از عملکرد آنها رضایت حاصل شود با طی مراحل خاص خود، در ماه آتی جذب خواهند شد. امیدواریم با این اقدام، بتوانیم رضایتمندی امدادگران را که یاوران همیشگی هلال احمر هستند، فراهم کنیم.

به گفته همتی، با توجه به اینکه آزمون ایثار در سال گذشته برگزار نشد و در حال حاضر هم به دلیل شیوع کرونا شرایط خاصی وجود دارد، آزمون پیگیری خواهد شد تا افرادی که موفق به کسب درجه ایثار می‌شوند در ماه‌های بعد از این هم نسبت به جذب آنها اقدام شود.

کد خبر 462055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.