گواردیولا خودش می‌رود یا اخراج می‌شود؟

تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته با تساوی برابر وست بروم در لیگ برتر به نتایج ناامید کننده خود ادامه داد و پپ بیش از پیش تحت فشار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین باری که از منچسترسیتی بابت به اجرا گذاشتن یک نمایش خوب تعریف شده را کسی در خاطر ندارد. شاید آخرین بار در تقابل آنها با رئال در سانتیاگوبرنابئو بوده که همگان توانستند پپ را برای اندیشه‌هایش تحسین کنند.

بعد از آن دیدار و بازگشت تیم‌ها از تعطیلات کرونایی، دوره‌ افول سیتی گواردیولا شروع شد. حذف برابر لئون می‌توانست پایان عصر مرد اسپانیایی در منچستر باشد، اما انگار آقای مربی اعتقادی به یک پایان تلخ حداقل در انگلستان ندارد و دوست دارد فعلاً به روزگار تلخ خودش ادامه دهد.

نمایش این فصل سیتی آنقدر بد بوده که برد در دو بازی متوالی در هفته‌های اخیر همه را متعجب کند. سیتی که این فصل در بازی‌های بزرگ خودش عملکرد قابل قبولی ارائه نداده است در دربی منچستر یک بازی خسته کننده را به اجرا درآورد تا نشان دهد فعلاً تحولی در این تیم به وجود نیامده است‌.

علاوه بر نتیجه‌ نگرفتن آبی‌ها در بازی با شیاطین سرخ، فرم بد این تیم جلب توجه می‌کرد. سیتی این روزها اصلاً شباهتی به تیمی ندارد که مربی‌اش پپ گواردیولا باشد.

گواردیولا شاید تنها مربی در دنیاست که هیچ وقت حق ندارد از نداشتن مهره‌ مناسب گله کند. گوندوغان و سیلوا بازیکن‌هایی بودند که شاید نیاز بود یکی از آنها جای فرناندینیو به کار گرفته می‌شد تا سیتیِ گواردیولا آنقدر بی‌اثر نباشد.

با این حال آبی آسمانی‌های منچستر شب گذشته از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگیس آن هم در ورزشگاه اتحاد میزبان وست برومویچ ته جدولی و هفت امتیازی بود. نکته جالب آنجا بود که گوندوغان زوج رودری بود با وجود این باز سیتزن‌ها بازی را نبردند و به تساوی یک بر یک دست یافتند.

هرچه که هست سیتی امسال تا اینجای فصل ناامیدکننده ظاهر شده و ایستادن در رتبه‌های میانی جدول هم نتیجه‌ این بد بودن است. آنها از دوازده بازی ۲۰ امتیازی هستند و در رده ششم جا گرفته‌اند.

پپ که دوران ماندنش در سیتی بیشتر از هر تیمی طول کشیده است باید امیدوار باشد که یک روز با پای خودش اتحاد را ترک کند. البته با این عملکردی که دارد ارائه می‌دهد خیلی بعید نیست که این بار حکم اخراج را جلوی چشمانش ببیند.

کد خبر 461982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.