جزئیات اقدام به خودکشی یک دختر در قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با حضور عوامل انتظامی، از اقدام به یک خودکشی دختر جوانی در این شهر جلوگیری و تحویل اورژانس اجتماعی داده شد.

به گزارش ایمنا، حمید کریمی، در رابطه با اقدام به خودکشی توسط یک دختر جوان در بالای پل فلکه شهر قائم قم اظهار کرد: هنگام ظهر امروز بود که به ما اعلام شد که یک دختر بالای این پل است و می‌خواهد اقدام به خودکشی کند.

وی با بیان اینکه نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی به محل مذکور در کنار این پل سه سطحه در فلکه شهر قائم قرار دارد، گفت: بلافاصله همکاران ما از این ایستگاه به محل اعزام شدند و با صحبت‌هایی که با این فرد کردند و با حضور عوامل انتظامی، فرد از بالای پل پایین آورده شد و تحویل اورژانس اجتماعی داده شد.

کریمی خاطرنشان کرد: این چنین مواردی را در ماه‌های گذشته یکی دو بار شاهد بوده‌ایم، منتهی علت آن در حوزه کاری آتش نشانی نیست.

وی به ایرنا گفت: ما به عنوان آتش نشان به محل اعزام می‌شویم و محل را ایمن می‌کنیم و یا با صحبت‌های اولیه‌ای که تا رسیدن عوامل اورژانس اجتماعی انجام می‌شود، تلاش می‌کنیم تا این افراد را از نظرشان برگردانیم و امروز هم این قضیه بود که خوشبختانه به لطف خدا، این دختر خانم به روی پل بازگشت و تحویل اورژانس اجتماعی داده شد.

کد خبر 461902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.