تقابل هم بازیان سابق تیم ملی/ محمد کشاورز دوباره در اصفهان

در نخستین هفته از لیگ برتر فوتسال تیم بازار روز کوثر اصفهان میزبان راگا تهران است و گیتی پسند اصفهان نیز در قرچک به مصاف تیم شهید منصوری می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر فوتسال بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان از امروز (چهارشنبه) ۲۶ آذر به صورت رسمی آغاز می‌شود. لیگ برتر فوتسال امسال در دو گروه ۷ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که از ۳ تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند و ۲ تیم آخر هر گروه نیز برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند.

در گروه نخست این رقابت‌ها، تیم‌های گیتی پسند، ستارگان ورامین، شهروند ساری، فردوس قم، مقاومت البرز، اهورا بهبهان و کراپ الوند ایرانیان حضور دارند. در گروه دوم نیز تیم‌های مس سونگون، بازار روز کوثر اصفهان، سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ملی حفاری اهواز، راگا تهران و ایمان شیراز هم گروه هستند.

بازار روز کوثر اصفهان _ راگا تهران

تیم کوثر اصفهان کمتر از ۱۰ روز است که امتیاز تیم هایپر شاهین شهر را خریداری کرده است و به سرمربیگری سعید رستمی تمرینات خود را آغاز کرده است. از آنجایی که این تیم بسیار دیر آماده مسابقات لیگ برتر شد، بازیکن شاخصی به آنها اضافه نشده است و این تیم با شاکله اصلی بازیکنان سال گذشته لیگ را شروع می‌کند. از طرفی اکثر بازیکنان تیم بازار کوثر چندین سال است که در کنار یکدیگر بازی می‌کنند. همین می‌تواند برای این تیم امتیاز مثبتی باشد.

در آن سمت این دیدار، پس از صعود تیم فودکا تهران به لیگ برتر، راگا امتیاز این تیم را خریداری کرد و با سرمربیگری محمد کشاورز کار خود را شروع کرد. محمد کشاورز نیز نسبتاً تیم خوبی آماده مسابقات کرده است و از آنجایی که خود او سال‌های سال در تیم‌های اصفهانی بازی کرده است و به عنوان کاپیتان گیتی پسند نیز بوده است، حضور او در اولین تجربه مربیگری در اصفهان می‌تواند نکته جالبی باشد.

هر دو تیم برای کسب نتیجه وارد این بازی می‌شوند. شاگردان محمد کشاورز قصد دارند در اولین حضورشان در لیگ برتر نمایشی قابل قبول ارائه بدهند اما نباید از انگیزه جوانی تیم بازار کوثر اصفهان نیز غافل شد. این دیدار از ساعت ۱۶ در ورزشگاه کوثر اصفهان برگزار خواهد شد و همچنین بازی به صورت مستقیم از شبکه استان اصفهان پخش خواهد شد.

شهید منصوری قرچک _ گیتی پسند اصفهان

تیم شهید منصوری قرچک با خرید امتیاز تیم ستارگان ورامین به عنوان یکی از اسامی جدید لیگ برتر شناخته می‌شود. آنها نیز جزء تیم‌هایی بودند که نسبتاً دیر شروع کردند اما وجود بازیکنان شاخصی مانند محمد طاهری می‌تواند به آنها کمک زیادی بکند.

گیتی پسندی‌ها پس از ناکامی در فصل قبل، این فصل با خریدهای خوبی که انجام دادند بدون شک سودای قهرمانی در سر دارند. آنها پس از مشخص کردن وحید شمسایی به عنوان سرمربی، تمرینات را برای شروع لیگ در آبان ماه شروع کردند اما لغو مسابقات در آن زمان به دلیل اوج گیری کرونا شرایط را برای آنها سخت کرد.

تقابل وحید شمسایی و محمد طاهری هم بازی‌های سابق در تیم ملی قطعاً بازی جذابی را خواهد ساخت از طرفی یاران محمد طاهری می‌خواهند با پیروزی در این بازی شروع خوبی در لیگ داشته باشند، از طرف دیگر وحید شمسایی و شاگردانش قصد برداشتن قدمی محکم در نخستین بازی لیگ را دارند.

این دیدار از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

برنامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر:

گروه اول:

فردوس قم _ کراپ الوند ایرانیان

شهید منصوری قرچک _ گیتی پسند

مقاومت البرز _ اهورا بهبهان

شهروند ساری _ استراحت دارد.

گروه دوم:

هایپر شاهین شهر _ راگا تهران

سن ایچ ساوه _ مس سونگون

فرش آرا مشهد _ ایمان شیراز

حفاری _ استراحت دارد

کد خبر 461861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.