تبعیض در لیگ برتر؛ قانونی که سر و ته ندارد!

ششصد و بیست و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "کاپیتان دیروز، سرمربی امروز، به تو اعتماد داریم" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به آینده محرم نویدکیا در سپاهان دارد. نویدکیا، سرمربی سپاهان همانند دوران بازیگری‌اش بااخلاق، متین، و به قول فرنگی‌ها جنتلمن می‌بینیم. نویدکیا از بازیکنش تمام‌قد حمایت می‌کند، پاسخ اشتباهات آن‌ها را داده و ثمره برخوردش را در ارتقای شاگردانش می‌بیند. سپاهان نویدکیا از بعد فنی جنسی جذاب و متمایز با تکراری‌های دیگر لیگ است؛ بنایی که بر ارائه فوتبال هجومی و تماشاگرپسند استوار است و می‌توان به مهندس برای تکمیل آن اعتماد ورزید.
"این تیر را هم بزنید" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های رسول کربکندی پرداخته است. کربکندی در خصوص اینکه برخی معتقدند نتیجه این بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود، اظهار داشته تیم ما تیر نخورده ندارد، حالا این تیر را هم بزنند! اگر بعضی دوست دارند که بازی سه بر صفر شود بازی را سه بر صفر کنند! ۴ هفته داوران پدر تیم ما را در آوردند و بعد کرونا به جان‌مان افتاد. حالا هم اگر بعضی‌ها دوست دارند بازی با پرسپولیس سه هیچ شود، این کار را انجام بدهند.

"قانونی که سر و ته ندارد" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که حواشی و تبعیض‌های موجود در لیگ برتر را بررسی کرده است. صحبت‌های رحمان رضایی در هفته‌های گذشته باعث محرومیت او شد اما با گذشت یک هفته می‌توان به این مساله پرداخت که با چه قانونی یک دیدار لغو می‌شود و یک دیدار نه. این مسئله یک تبعیض آشکار بین تیم‌های لیگ برتری است.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 461830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.