زلاتان وقتش را در آمریکا تلف کرد

مدیربرنامه‌های زلاتان اعتقاد دارد که دو سال حضور زلاتان در لیگ حرفه‌ای آمریکا به نوعی تلف کردن بخشی از دوران فوتبالی او بوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، زلاتان ابراهیممویچ ستاره سوئدی تیم میلان پیش از این دو فصل را در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا یعنی MLS سپری کرد. وی در ۵۶ بازی به میدان رفت و ۵۳ بار موفق به گلزنی برای تیم خود یعنی ال ای گلکسی شد.

علی رغم روزهای درخشان زلاتان در آمریکا، مینو راویلا، مدیر برنامه وی معتقد است که این ستاره دو سال از زندگی خود را در لیگ ام ال اس تلف کرد و می‌توانست در یکی از باشگاه‌های مطرح دنیا توپ بزند: بازیکنان بسیاری را دیده ام که در سن و سال زلاتان تلاش کرده‌اند به بازی خود ادامه دهند اما خسته شده‌اند. در واقع من احساس ناراحتی داشتم برای آن دسته از بازیکنان. اما واقعاً همه چیز درباره ابراهیممویچ متفاوت است و من فکر می‌کنم که او به سادگی می‌تواند پنج سال دیگر نیز بازی کند.

وی در ادامه گفت: همیشه رابطه خوبی با او داشته‌ام و از این بابت خوشحالم. ناراحتم که شرایط انتقال او به آمریکا را فراهم کردم چرا که معتقدم او می‌توانست در تیم بسیار بهتری بازی کند. امیدوارم که در آینده شاهد روزی باشیم که زلاتان به تغییر دادن فوتبال ادامه دهد و شاید حتی یک روز رئیس اتحادیه فوتبال اروپا شود.

کد خبر 461817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.