آماده‌سازی ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری بندرانزلی

شهردار بندرانزلی گفت: ۳۳ دستگاه ماشین آلات ستاد مدیریت بحران شهرداری بروزرسانی و آماده سازی شده است.

بدرالدین بدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما تمامی نیروهای ستاد مدیریت شهرداری بندر انزلی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان تداوم خواهد داشت.

شهردار انزلی افزود: شهرداری ۳۵ دستگاه ماشین آلات سنگین در اختیار دارد که تعداد ۱۴ دستگاه از آن‌ها تا حدود پنج سال زمین گیر بودند.

وی ادامه داد: این ماشین آلات شامل ۱۰ دستگاه خاور، پنج دستگاه کمپرسی، چهار دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر، یک دستگاه بولدوزر، چهار دستگاه بابکت، دو دستگاه فینیشر، سه دستگاه غلطک، یک ساحل روب، یک دستگاه جاروب مکانیزه، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه جرثقیل است.

بدری عنوان کرد: در سه ماه گذشته که بنده تصدی شهرداری انزلی را بر عهده گرفتم. تعداد ۳۳ دستگاه ماشین آلات سنگین برای مقابله با بحران احتمالی بروزرسانی و آماده سازی شد.

وی اضافه کرد: تاکنون برای بروزرسانی و تعمیر ماشین آلات مبلغ سه میلیارد ریال هزینه صرف شده و برای دو دستگاه ماشین آلات در دست تعمیر نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده است.

شهردار انزلی خاطرنشان کرد: برای آرامش خاطر شهروندان در زمان بارش برف علاوه بر ماشین آلات مذکور، ۱۰ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودرو امداد و نجات نیز خدمات رسانی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری حدود یکصد تن نمک خریداری و در انبار دپو کرده و در صورت بارش برف، برای جلوگیری از یخ زدگی معابر، نمک پاشی خیابان‌ها در هنگام ایجاد شیب تند و همچنین در ساعات بامداد انجام خواهد شد.

بدری تصریح کرد: پس از سال‌ها، معاونت خدمات شهری و واحد فضای سبز شهرداری انزلی هرس درختان پرخطر فضای سبز شهری را با همکاری اداره برق به موقع از ابتدای فصل پاییز آغاز کرد و این اقدام تا پایان آذرماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 461816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.