لغو دورهمی یلدا بهترین هدیه مردم به پرستاران تلاشگر است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه همراهی مردمی نقش عمده ای در به نتیجه رسیدن زحمات کادر درمان در مقابله با کرونا دارد، گفت: لغو دورهمی یلدا بهترین هدیه مردمی به پرستاران تلاشگر است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه کمیته استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ساده انگاری در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی زمینه میدان داری کرونا و بروز لطمات و صدمات جبران ناپذیری را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از زمان شروع کرونا کادر درمان جهادگرانه در جبهه مبارزه با کرونا ایستادگی کردند، افزود: عزم و همراهی مردم در کنار اقدامات مسئولانه ادارات و نهادهای دولتی و تلاش‌ها و زحمات بی وقفه کادر درمان سه ضلع مثلث در محاصره کرونا خواهد بود.

دکتر اکرم با اشاره به نزدیک بودن شب یلدا و لزوم همراهی مردمی در برگزار نکردن دورهمی‌های خانوادگی گفت: هرگونه رفتار فردی یا جمعی خارج از دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی نتایج زیانباری را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در شرایط امروز پایبندی مردم به رعایت نکات و قوانین بهداشتی مقابله با کرونا بخصوص زدن ماسک نشان از عزم جدی ملی در همراهی با کادر درمان در کنترل این بیماری است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان تاکید کرد: وضعیت فعلی و کاهش میزان ابتلاء و فوتی‌های ناشی از کرونا ناپایدار و شکننده بوده و نیازمند توجه هرچه بیشتر تمامی افراد جامعه بخصوص افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای در شرایط آب و هوای سرد زمستانی است.

کد خبر 461640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.