آی‌پد جدید اپل سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه می‌شود

آی‌پد جدید اپل با صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آخرین آی‌پد شرکت اپل که دارای صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی بود، در ماه سپتامبر در اختیار کاربران قرار گرفت. در لبه سمت راست این محصول کلیدهای تنظیم صدا و شیاری برای قرار گرفتن سیم کارت تعبیه شده و در لبه سمت چپ تنها یک مگنت برای اتصال کیبورد در نظر گرفته شده است. در لبه پایینی این آی‌پد دو بلندگو در دو طرف آن قرار گرفته که در میان آن‌ها یک پورت لایتنینگ(رابط) برای شارژ دستگاه وجود دارد.

در لبه پایینی دستگاه نیز کلید پاور، میکروفون و جک ۳.۵ میلی متری هدفون قرار دارد. به نظر می‌رسد اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی نسخه جدید این آی‌پد با صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی وارد بازار شود. قیمت این مدل  از ۲۹۹ دلار آغاز می‌شود. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، آی‌پد نسل نهم شرکت اپل دارای بدنه نازک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود، در حالی که ظاهر کلی آن تغییر چشمگیری نخواهد کرد.

انتظار می‌رود آی‌پد جدید به حافظه رم چهار گیگابایتی و دکمه هوم (Touch ID) در حاشیه پایین مجهز باشد. هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد این محصول منتشر نشده است اما شنیده‌ها حاکی است که نسخه پایه این آی‌پد با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 461586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.