صدور سند مالکیت برای ۲۲ موقوفه در گلپایگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: در یک هفته اخیر ۲۲ سند مالکیت برای موقوفات گلپایگان صادر شد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، یکی از وظایف اداره اوقاف و امور خیریه را صیانت از موقوفات دانست و اظهار کرد: در یک هفته اخیر ۲۲ سند مالکیت موقوفات شامل زراعی، تجاری و انتفاعی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت ۶۴ موقوفه صادر شده که از این تعداد ۱۷ سند دفترچه‌ای تبدیل به سند تک برگ بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با بیان اینکه تاکنون از ۹۴۴ موقوفه شهرستان گلپایگان برای دو سوم سند مالکیت صادر شده است، تصریح کرد: جلوگیری از دخل و تصرف و تجاوز به حریم موقوفات از اهداف صدور سند مالکیت است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با اشاره به اینکه ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را تحت‌الشعاع قرار داده است، گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امسال بزرگداشت هفته وحدت و جشن میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق و امام حسن عسگری در امامزادگان هفده‌تن، امامزاده ابراهیم و عمران بن علی با حضور مداحان به صورت زنده از طریق فضای مجازی با اجرای مولودی خوانی و تواشیح و مسابقه برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت که به ۲۸ برنده جوایزی اهدا شد، مجموع جوایز اهدایی ۱۵ میلیون تومان است.

کد خبر 461536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.