نسبت‌های مالی "خزامیا" افزایشی شدند

شرکت زامیاد در دوره منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، در مقایسه با دوره ۶ ماهه سال گذشته افزایش ۳۵ درصدی در درآمدهای عملیاتی، افزایش ۱۹۱ درصدی در سود عملیاتی، افزایش ۹ درصدی در دارایی‌ها و افزایش یک درصدی در سود انباشته داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از سنا، براساس صورت‌های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، سرمایه شرکت زامیاد ۵ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال است و این شرکت تعداد ۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون برگه سهم منتشر کرده است.

درآمدهای عملیاتی شرکت زامیاد در ۶ ماهه منتهی به شهریور ۹۹ مبلغ ۱۳ هزار و ۹۲۱ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال و بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی مبلغ ۱۲ هزار و ۶۶۴ میلیارد و ۹۲۶ میلیون ریال است.

برآورد مقدار فروش "خزامیا" در دوره ۶ ماهه منتهی به اسفند ۹۹ به میزان ۲۷ هزار و ۱۹۴ دستگاه است که نسبت به ۶ ماهه اول سال رشد ۱۰۵ درصدی پیش بینی شده است.

ترکیب سهامداران عمده شرکت زامیاد عبارت است از: شرکت سایپا (۳۸.۶۰ درصد) و شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار (۹.۱۱ درصد)

نکات با اهمیت گزارش شرکت زامیاد در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به شرح زیر است:

* افزایش ۳۵ درصدی در درآمدهای عملیاتی

* افزایش ۱۹۱ درصدی در سود عملیاتی

* افزایش ۹ درصدی در دارایی‌ها

* افزایش یک درصدی در سود انباشته

* افزایش حاشیه سود خالص از منفی ۴.۲۸ درصد به ۴.۳۱ درصد

* کاهش حاشیه سود ناخالص از ۷.۴۴ درصد به ۱۰.۸۷ درصد

* کاهش بازده دارایی از منفی ۳.۵۷ درصد به ۶.۲۵ درصد

* کاهش بازده حقوق صاحبان سهام از منفی ۲۰.۶۳ درصد به ۳۷.۶۸ درصد

کد خبر 461399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.