۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
"قشکر" ۸۵ ریال سود ساخت

شرکت شکر در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور ۱۳۹۹ اعلام کرد که برای هرسهم ۸۵ریال سود ساخته است.

به گزارش ایمنا به نقل از سنا، شرکت شکر در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی سود انباشته خود را ۸ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال اعلام کرد.

این شرکت سود خالص دوره مورد گزارش را ۱۶ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۱۹ میلیارد و ۹۰۷ میلیون ریال منتشر کرده است.

"قشکر" در یکسال گذشته موفق به فروش ۲۸ هزار و ۸۷۴ تن انواع محصولات به مبلغ یک هزار و ۸۸ میلیارد ریال شده است که از این محل به سود ناخالص ۸۰ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال دست یافت. همچنین برای سال مالی آینده پیش بینی کرده است که فروش خود را به ۸۳ هزار و ۶۶۰ تن و مبلغ یک هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال برساند.

شرکت شکر در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که شرکت بابت تأمین مواد اولیه خط تولید و افزایش ایام کاری، علاوه بر خرید چغندر در مناطق مورد فعالیت خود اقدام به ورود به مناطق غرب کشور جهت افزایش خرید چغندر قند در راستای افزایش عملکرد تولید و فروش در دوره بهره برداری جاری کرده است.

همچنین نرخ خرید مواد اولیه برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، بر اساس مصوبه دولت به ازای هر کیلو ۶ هزار و ۵۲۴ ریال است که به دلیل کاهش سطح کشت چغندر قند در کشور و به دلیل رقابت کارخانجات قندی در جذب هر چه بیشتر چغندر قند مازاد بر قیمت مصوب از سوی کارخانجات قندی پرداخت می‌شود.

"قشکر" تلاش در جهت اخذ مجوز واردات شکر خام و تلاش در جهت بهره برداری چغندر قند پاییزه را از برنامه‌های با اهمیت شرکت برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرده و با توجه به مذاکرات انجام شده انجمن صنفی قند و شکر ایران با سازمان حمایت، احتمال واگذاری تعیین نرخ فروش شکر سفید به انجمن صنفی در آینده متصور است.

کد خبر 461388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.