تخصیص سهام عدالت به بازماندگان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افرادی که به هر دلیلی از دریافت سهام عدالت جا مانده‌اند و جزء ۶ دهک کم ‌درآمد جامعه هستند، سهام به آنها ارائه خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس قول‌های خود در حوزه اقتصاد به مردم را فراموش نکرده است. مسأله‌ای که این نماینده مجلس هم به آن اشاره کرد و گفت که قولی که به مردم داده بودیم انجام شده است و اگر در صحن تأیید شود و شورای نگهبان تأیید کند، به افرادی که به هر دلیلی از دریافت سهام عدالت جا مانده‌اند و جز ۶ دهک کم‌درآمد جامعه هستند، سهام به آنها ارائه خواهد شد.

وی افزود: مردمی که جز مستحق‌ترین در رابطه با دریافت سهام عدالت هستند، سهام عدالت به آنها تعلق نگرفته است. حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد فاقد سهام عدالت هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی هم فاقد سهام عدالت هستند.

پورابراهیمی افزود: طرح تخصیص سهام عدالت به بازماندگان، در حال حاضر در دستور کار صحن مجلس است و بعد از تصویب راهی شورای نگهبان می‌شود تا اگر مورد تأیید قرار گرفت، سهام عدالت با اولویت دهک‌های کم درآمد و به ویژه افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی به آنها واگذار شود.

منبع: دنیای اقتصاد

کد خبر 461328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.