قتل زن جوان به‌ دست همسرش در کرمانشاه

شناسایی ۲۵ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری، کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در کاشان، کشف ۶۰ فقره سرقت خودرو در زاهدان، سقوط دختر یزدی در چاه، غرق شدن کودک هشت ساله در دریا و قتل زن جوان به‌ دست همسرش در کرمانشاه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و انهدام ۲۵ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

منوچهر امان الهی با اشاره به شناسایی ۲۵ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۱۱۱ خودرو قاچاقچیان در این استان توقیف شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۵۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان به همت تلاش نیروهای انتظامی کشف شده است.

وی گفت: کشف مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری ۹ درصد رشد داشته است، در سال جاری ۶۴۴ خرده فروش مواد مخدر در این استان دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در این استان، تاکید کرد: ۲۸۶ طرح مبارزه با مواد مخدر در این استان اجرا شده است.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از یک دستگاه اتومبیل پراید در کاشان

دادستان کاشان گفت: ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از یک دستگاه اتومبیل پراید در کاشان کشف و ضبط شد.

روح الله دهقانی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان به باندهای سوداگران مرگ اظهار کرد: یک دستگاه خودرو پراید که از اصفهان عازم قم بود بعد از شناسایی در محدوده مکانی بعد از روستای آب شیرین توقیف شد.

وی با بیان اینکه بعد از توقیف با دستور قضائی بازرسی از این خودرو انجام شد، اضافه کرد: در جریان بازرسی از این اتومبیل حدود ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش شامل حدود ۳۴ کیلوگرم تریاک و ۱۶ کیلوگرم حشیش کشف شد.

دادستان کاشان با اشاره به اینکه متهم هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های کاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی است.

وی همچنین با اشاره به کشف حدود ۹۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در کاشان خاطرنشان کرد: این دستگاه خودرو شامل دو سرنشین از اصفهان عازم تهران بود که در محور اتوبان و با دستور دادستانی متوقف شد.

دهقانی با اشاره به اینکه در جریان توقیف این خودرو تیراندازی نیز به وقوع پیوست، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۹۰ کیلوگرم تریاک کشف و متهمین نیز بازداشت شدند.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر بلای خانمانسوز جامعه است و قاچاقچیان مواد مخدر قاتلان نسل جوان کشور هستند و بر این اساس دستگاه قضائی در برخورد شدید با این متهمان لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

کشف ۶۰ فقره سرقت خودرو در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند پنج نفره سارقان قطعات و محتویات داخل خودرو با ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

احمد طاهری اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو با شیوه و شگردهایی مشابه در سطح شهر زاهدان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که سارقان در ساعات پایانی شب به وسیله خودروهای پراید با پرسه زدن در کوچه و پس کوچه‌های شهر و با استفاده از تاریکی هوا و خلوتی خیابان‌ها اقدام به سرقت قطعات و محتویات داخل خودروهای پارک شده در محلات خلوت و حاشیه‌ای شهر می‌کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه با سرنخ‌های به دست آمده یکی از سارقان شناسایی شد.

وی ادامه داد: در عملیاتی ضربتی این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۴۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه شامل باطری، ضبط و پخش و انواع قطعات مسروقه کشف شد.

طاهری تصریح کرد: با دستگیری این متهم چهار نفر دیگر از همدستان وی شناسایی و مشخص شد، این متهمان چند روز قبل حین سرقت اموال داخل یک خودرو توسط مأموران گشت انتظامی شهرستان زاهدان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این متهمان که با انتقال به پلیس آگاهی و رو به رو شدن با ادله پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، ضمن اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس به ۶۰ فقره سرقت از جمله ۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو و محتویات داخل خودرو و ۱۰ فقره سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

سقوط دختر یزدی در چاه

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد گفت: دختر جوان با تلاش آتش‌نشانان از چاه خارج شد.

سعید ایران نژاد افزود: یک مورد حادثه سقوط در چاه در خیابان سلمان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام شد که به سرعت تیم ویژه امداد و نجات ایستگاه پنج به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: محل حادثه یک ساختمان در بافت قدیم بود که در قسمت حیاط آن یک چاه به عمق تقریباً ۲۰ متر حفر شده بوده است که یک خانم جوان حدود ۲۱ ساله که در محل حادثه فعالیت می‌کرد، حین عبور از حیاط به دلیل نامعلومی به عمق چاه سقوط کرده و در انتهای آن گرفتار شده بود.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یزد تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت با حضور در محل حادثه عملیات خود را آغاز کرده و اقدام به ایمن سازی دهانه چاه کردند، آتش‌نشانان سپس با تجهیزات وارد چاه شده و این خانم جوان را در حالی که از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده بود پس از تثبیت از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند، در طرح‌های ساختمانی باید در صورت وجود چاه دهانه آن پوشیده شده باشد و افرادی که در محل حادثه فعالیت دارند حتماً از وجود چاه باخبر باشند.

قتل خانوادگی در سیرجان کرمان

دادستان سیرجان گفت: اختلاف خانوادگی از قدیم و گذشته موجب ایجاد نزاع و درگیری بین خانواده و این دو پسرخاله شد که پس از دعوا و درگیری بین افراد دو خانواده، یکی از پسرخاله‌ها با ضربات لوله فلزی به سر پسرخاله خود وی را به قتل رساند.

محسن نیک ورز افزود: پس از این حادثه پلیس اطلاعات سیرجان در محل قتل حاضر و قاتل را دستگیر کرد و در حین این حادثه خانه یکی از طرفین دعوا طعمه حریق شد که به احتمال زیاد این آتش سوزی هم عمدی بوده است.

وی ادامه داد: این آتش سوزی به وسیله آتش نشانی مهار شد و تحقیقات بیشتر در خصوص این قتل در حال انجام است.

غرق شدن کودک ۸ ساله در دریا

خانواده‌ای که چندی پیش یکی از فرزندان خود را به علت خودکشی از دست داده بودند، حالا فرزند دیگر خود را به علت غرق شدن در دریا از دست دادند. خانه این خانواده در نزدیکی دریا است، وقتی که پدر و مادر این کودک متوجه گم شدن وی می‌شوند، همه جا را می‌گردند و وی را نمی‌بینند و متوجه می‌شوند که به سمت دریا رفته است و آنجا غرق شده است.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیر در استان بوشهر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر غرق شدگی کودک هشت ساله دیری در دریا، تیم اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل اعزام شد.

حسین ناظمیان پور اظهار کرد: کودک قبل از رسیدن اورژانس ۱۱۵ تمامی علائم حیاتی خود را از دست داده و فوت کرده بود.

وی ادامه داد: جسد کودک برای اقدامات و تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی انتقال داده شد.

قتل زن جوان به‌دست همسرش در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع خانوادگی منجر به قتل در بخش "گهواره" شهرستان "دالاهو" رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

محمدرضا آمویی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل جنایت به بررسی موضوع پرداخته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد جوان ۳۰ ساله‌ای با همسر ۲۶ ساله خود به خاطر اختلافات خانوادگی درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی تصریح کرد: تحقیقات کارآگاهان نشان می‌داد فرد قاتل با مشت ضربات محکمی بر سر همسر خود فرود آورده که همین موضوع باعث تشنج زن جوان شده و انتقال وی به مراکز درمانی نیز بی فایده بوده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: همسر این زن به جرم قتل بعد از بازسازی صحنه جنایت و معرفی به عنوان قاتل دستگیر و به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر اینکه خشونت و درگیری راه حل مناسبی برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی نیست، گفت: مراکز مشاوره پلیس در کلانتری‌ها و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با دارا بودن مشاورانی توانمند به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم شهروندان هستند.

کد خبر 461271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.