پیروزی دو بر صفر استقلال مقابل شهر خودرو

در ادامه لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو در مشهد میزبان تیم استقلال تهران بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به استقلال واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_ یکشنبه ۲۳ آذرماه ۹۹_ در ادامه لیگ برتر فوتبال تیم شهر خودرو در مشهد میزبان تیم استقلال تهران بود. این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

در نیمه اول:

بازی با سرعت زیادی شروع شد و در همان دقایق اول هر دو تیم فرصت‌هایی برای گل زنی داشتند. سبحان خاقانی در دقیقه ۱۲ با استفاده از فرصت به دست آمده و جایگزین مناسب، استقلال را به اولین گل رساند.

بعد از گل اول تیم شهر خودرو به دنبال جبران گل خورده شده بود و حملاتی به سوی دروازه آبی‌پوشان داشت، اما رشید مظاهری به خوبی از دروازه خود دفاع کرد. استقلال برای زدن گل‌های بیشتر حملاتی به سمت دروازه شهر خودرو داشت. در دقیقه ۲۵ به دنبال خطای عرفان معصومی از شهر خودرو بر روی محمد حسین مرادمند از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت و از زمین اخراج شد.

در دقیقه ۳۱: صادق صادقی به دنبال خطایی که داشت کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۳۴: امیرحسن کریمی به دنبال تعویض ابوذر صفرزاده برای شهر خودرو وارد زمین شد.

در دقیقه ۴۳: کرنر استقلال با ضربه مهدی پور به سمت دروازه روانه شد، اما با یارگیری خوب تیم پدید توپ وارد دروازه نشد. شاگردان فکری در دقیق ۴۵ با ضربه سر محمد دانشگر به گل دوم رسیدند.

تیم شهر خودرو با هدایت مهدی رحمتی قبل از ده‌نفره شدن بازی بهتری را به نمایش گذاشته و مالکیت توپ بیشتری نسبت به استقلال داشتند.

نیمه اول با نتیجه ۲ بر سفر و برتری آبی پوشان با هدایت محمود فکری به رخت کن رفتند.

در نیمه اول درگیری‌های زیادی بین بازیکنان دو تیم وجود داشت و خطاهای زیادی صورت گرفت که نشان از سرعت زیاد بازی و تلاش دو تیم برای گل زنی بود.

در نیمه دوم:

سرعت بازی بیشتر شده بود و در دقایق اول بازی در زمین استقلال دنبال می‌شد و تیم شهر خودرو تمام تلاش خود را برای رسیدن به گل انجام داد.

در دقیقه ۵۲: احمد الجبوری در یک تک به تک با رشید مظاهری فرصت صد در صد گل را از دست داد و توپ را به بیرون زد تا شهر خودرو همچنان بدون گل ادامه دهد.

در دقیقه ۵۶: امید منصوری از شهر خودرو با فرشاد فرجی تعویض شد.

در دقیقه ۶۰: فرشید باقری به جای داریوش شجاعی وارد بازی شد و بازو بند کاپتانی استقلال را به بازو بست.

در دقیقه ۶۷: در یک صحنه مشکوک و آفساید توپ احمدالجبوری به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد.

در دقیقه ۷۲: آرش رضاوند از استقلال کارت زرد گرفت.

مهدی قایدی از استقلال در دقیقه ۷۷ با فردین رابط تعویض شد همچنین هروویه ملیچ به عنوان تعویض سوم استقلال به جای محمد نادری وارد زمین شد.

در دقیقه ۷۹ در یک ضد حمله بازیکنان استقلال به کرنر رسیدند و مهدی پور توپ را به سمت دروازه روانه کرد اما با دفع خوب بازیکنان شهر خودرو موقعیت استقلال از دست رفت.

در دقیقه ۸۵ رحمتی، معراج پور تقی را به جای احمدالجبوری وارد زمین کرد.

۸۶ آرش رضاوند خارج شد و به جای آن عارف غلامی برای استقلال به بازی آمد.

بازی در دقیقه ۹۴ و با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در این بازی استقلال ۱۵ خطا و تیم شهر خودرو ۶ خطا انجام داد.

در نیمه دوم با وجود ده‌نفره بودن شهر خودرو با هدایت مهدی رحمتی، بازی خوبی را داشت و گلی را دریافت نکرد و چند موقعیت خوب را خلق کرد.

استقلال با این برد به صدر جدول رفت.

کد خبر 461270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.