دانش محوری موتور توسعه شهرها و روستاهای کشور است

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستایی ضمن تبریک آغاز هفته پژوهش، گفت: دانش محوری موتور توسعه شهرها و روستاهای کشور بوده و عزم ملی برای اشتراک دانش بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور مهم و حیاتی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اسمعیل زیارتی نصرآبادی با اشاره به لزوم انجام اقدامات مشترک بین مراکز مطالعاتی شهرداری‌ها و شورای های شهر اظهار کرد: برگزاری مشترک جشنواره پژوهشی و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی با مرکز مطالعات شهرداری تهران، به عنوان یک تجربه موفق در هم‌افزایی ظرفیت‌های موجود محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در دنیای در حال تغییر کنونی که به عصر انفجار اطلاعات معروف است، بهره گیری از دانش و تحقیقات در حوزه مدیریت شهری و روستایی برای پاسخگویی مناسب به نیازهای در حال تغییر و رو به افزایش شهروندان ضرورت دارد.

رئیس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: از منظر مسؤلیت اجتماعی شهرداری‌های بزرگ و دارای مراکز مطالعاتی، همکاری در عرصه اشتراک و انتشار داده‌های تولیدی برای استفاده سایر شهرداری‌ها مهم است که باید اساس و مبنای تصمیمات مدیران شهری، پژوهش و مطالعه باشد.

کد خبر 461260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.