هنوز تا مدیریت علمی آسیب‌های ناشی از کرونا فاصله داریم

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، گفت: به رغم اقدامات مناسب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مواجهه با این همه گیری، هنوز تا مدیریت و کنترل علمی آسیب‌های ناشی از این چالش فاصله داریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: توجه به تحقیق و پژوهش و نقش آن در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم سازی ها و اداره مطلوب شهرها و روستاهای کشور ضرورت داشته و توجه به مسائل و چالش‌های نوظهور در مدیریت شهری و روستایی و مقابله با این چالش‌ها به شیوه‌های علمی لازم است.

وی با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان افزود: به رغم اقدامات مناسب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در مواجهه با این همه گیری، هنوز تا مدیریت و کنترل علمی آسیب‌های ناشی از این چالش فاصله داریم و لازم است مراکز پژوهشی شهرداری‌ها، راهبردهای مناسب بویژه در حوزه‌های خدمات شهری و محیط زیست را در اختیار مدیران شهری قرار دهند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با تأکید بر ضرورت آمادگی علمی و فراهم کردن بستر ورود به سده جدید، ادامه داد: از متولیان مدیریت شهری و روستایی کشور می‌خواهیم تا به تولید دانش بومی و به کارگیری راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در قالب ایجاد مراکز رشد و نوآوری اهتمام ورزند.

جمالی‌نژاد، مدیران و دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی را به حضور فعال در کارگاه‌های تخصصی و مراسم اختتامیه جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و روستایی در روز چهارشنبه ۲۶ آذرماه دعوت کرد.

کد خبر 461243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.