اولسان هیوندای ۲-۱ ویسل کوبه/ VAR، ببرهای کره‌ای را نجات داد!

اولسان با برتری دو بر یک در آخرین لحظات برابر ویسل کوبه، رقیب پرسپولیس در فینال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولسان هیوندای بازی را مسلط‌تر از حریف ژاپنی آغاز کرد. ویسل که با مصدومیت اینیستا و نرسیدنش به این مسابقه، دچار شوک بزرگی شده بود کمی عقب تر به دنبال استفاده از حریف بود.

رفته رفته ویسلی ها اعتماد به نفس از دست رفته در نبود کاپیتان را باز یافتند و به سمت دروازه حریف یورش بردند. البته اولسان پس از دقایقی عقب نشینی، دوباره مالک میدان شد. کره‌ای‌ها در نیمه نخست به سه موقعیت فوق‌العاده نیز دست یافتند اما بی دقتی سین جین هو، وینگر اولسان باعث شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل هر دو تیم خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز این اولسان بود که بر بازی حاکم شده بود اما یک لحظه غفلت در دقیقه ۵۲، این فرصت را در اختیار هوتارو یاماگوچی قرار داد تا روی کرنری که زمینی و کوتاه به درون محوطه آوردند، دروازه حریف را باز کنید.

پس از دریافت این گل، اولسان سر و پا حمله شد اما دفاع بسته ویسل کار را برای آنها سخت کرده بود. ژاپنی‌ها نیز اگر چه در زمین شأن مشغول دفاع بودند ولی چشم به ضد حملات بسته‌اند و روی یکی از اشتباهات حریف حتی به گل دوم هم رسیدند، اما پس از بازبینی صحنه گل توسط داور بحرینی، گل به دلیل خطا بازیکن ویسل هنگام باز پس بازپس‌گیری توپ از کاپیتان اولسان، مردود شد.

هر چه مسابقه به پایان نزدیک تر می‌شد، فشار اولسان افزایش می‌یافت تا بالاخره لی چونگ یونگ روی شوتی از راه دور، بازی را به تساوی بکشاند. اولسان حتی این فرصت را داشت تا کار را در همان ۹۰ دقیقه تمام کند، اما تیرک دروازه اجازه گلزنی به آنها در آخرین لحظات را نداد تا تکلیف مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود.

بازی در وقت‌های اضافه جذاب‌تر هم شد.

۱۵ دقیقه اول، اولسان همچنان حاکم بی چونو چرا میدان بود و تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفت. وقت‌های اضافه دوم اما ویسل با جسارت بیشتری جلو آمد و بازیکنان این تیم دو با موقعیت گشودن دروازه خالی را بر باد دادند تا اولسان همچنان در مسابقه باقی بماند.

با این حال دقیقه ۱۱۷ نگرئو روی یک اشتباه با دروازبان ویسل تک به تک شد و در لحظه‌ای که قصد داشت او را جا بگذارد، با خطابش در محوطه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. نگرئو خودش پشت توپ ایستاد و ضربه را به گوشه پایین دروازه زد تا اولسان را به فینال آسیا بیاورد.

کد خبر 461242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.