ارسال بیش از ۵۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس پاییزی ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره عکس پاییزی بیش از ۵۵۰ تصویر پاییزی به این مجموعه ارسال شده است.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره پاییزی معرفی جاذبه‌های طبیعی گردشگری ناژوان به خصوص در فصل برگ ریزان پاییز بود.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۲۰ نفر در این جشنواره، ادامه داد: نقطه عطف جشنواره این فصل، کشیده شدن جشنواره به دل مردم و شهروندان هنردوست بود که منجر به تنوع بالای آثار ارسالی از مناظر مختلف طبیعی پارک جنگلی ناژوان شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: این جشنواره با مشارکت شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی تفریحی، مؤسسه آموزش عالی سپهر و کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: طبیعت پارک جنگلی، مادی‌ها، کوچه باغ‌ها، مزارع و زمین‌های کشاورزی موقعیت‌های پیشنهادی برای عکاسی در حوزه طبیعت ناژوان بودند.

هاشمیان خاطرنشان کرد: با اعلام نظر داوران جشنواره چهار عکس به عنوان عکس‌های برگزیده، دو عکس به عنوان عکس منتخب و ۴۰ عکس به عنوان تصاویر گالری پاییزی ناژوان انتخاب شد.

وی افزود: در تابستان سال‌جاری نیز جشنواره تابستانی عکس ناژوان برگزار شد که در آن دوره نیز بیش از ۵۰ عکاس در آن شرکت کردند و ۲۵۰ عکس به دبیرخانه ارسال شده بود.

کد خبر 461238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.