تراکتور ۱ _ ماشین سازی ۰/ شجاعی در نخستین تجربه مربیگری پیروز شد

تیم فوتبال تراکتور امروز از ساعت ۱۵ رو در روی تیم ماشین سازی قرار گرفت و در نهایت با یک گل فاتح دربی تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور امروز یکشنبه _۲۳ آذرماه_ در ورزشگاه یادگار امام از ساعت ۱۵ رو در روی تیم همشهری ماشین سازی قرار گرفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

تراکتور و ماشین سازی

ورزشگاه: یادگار امام

داوران: یاسر همرنگ، رامین بابایی، محمد شاکر و محمد باقر پور باقر.

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: مسعود شجاعی.

ترکیب تیم فوتبال ماشین سازی: محمد امین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، ایمان با صفا، مهدی مؤمنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری، سید ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری، محمد حسینی و اتابک زارعی.

سرمربی: محمد سعید اخباری

کارت زرد:

تراکتور: مهدی تیکدری (دقیقه ۱+۴۵)

ماشین سازی: اکبر آفاقی (دقیقه ۵۰)، بهمن سالاری (دقیقه ۶۹)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: قنبری (دقیقه ۹۲)

شرح بازی:

تراکتور و ماشین سازی در این بازی با سرمربی و تفکرات جدیدی وارد مسابقه شدند، پس از خروج علیرضا منصوریان از تراکتور باشگاه تصمیم گرفت مسعود شجاعی را جایگزین این مربی کند و ماشین سازی محمد سعید اخباری را به جای وحید بیاتلو به کار گرفت، تراکتور خانزاده را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. بازی تا دقیقه ۱۰ در میانه‌های زمین جریان داشت، اما نکته قابل توجه جنگندگی دوتیم بود که پیروزی می‌خواستند. اگرچه تراکتور بازی را در اختیار داشت اما با دفاع محکم ماشین سازی رو به رو شد که به حریف موقعیت نداده و به ضد حمله‌ها چشم داشت تراکتور از دقیقه ۲۵ حملات مؤثر تری روی دروازه ماشین سازی ایجاد کرد و توانست خطر ساز شود، داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که درنهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر انجام دادند، اما باعث به ثمر رسیدن گلی نشد، در این نیمه باز هم ماشین سازی چشم داشت به ضد حملات و تراکتور حمله می‌کرد. بازی تا دقیقه ۷۰ با نتیجه تساوی پیش رفت و تراکتور توانست موقعیت ایجاد کند ولی گلی را برای این تیم به همراه نداشت. بازی در پنج دقیقه آخر هیجان خاصی پیدا کرده و هر دو تیم حملات خطرناکی انجام دادند، در نهایت تراکتور موفق شد با گل دقایق آخر قنبری با نتیجه یک بر صفر فاتح دربی تبریز شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۸: دروازه بان ماشین سازی شوت محکم اشکان دژاگه را از بیرون محوطه جریمه راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۹: ضربه فخر الدینی با قدرت زیاد از کنار دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: شوت بازیکن ماشین سازی پس از دریبل یک بازیکن به سمت دروازه تراکتور توسط اخباری به کرنر رفت.

دقیقه ۵۹: پاس بازیکن تراکتور در محوطه جریمه با توجه به آشفتگی دفاع ماشین سازی عباس زاده را صاحب توپ کرد اما محمد امین رضایی مانع به ثمر رسیدن گل برای تراکتور شد.

دقیقه ۸۵: توپ ارسالی بازیکن تراکتور روی دروازه ماشین سازی توسط مؤمنی به کرنر فرستاده شد.

شرح گل:

دقیقه ۹۲: قنبری از جایگیری غلط مدفعان ماشین سازی استفاده کرد و با یک شوت توپ را وارد دروازه حریف کرد.

کد خبر 461234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.