شاخص‌ترین‌های تنیس روی میز اصفهان در پادما یدک

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان پادما یدک گفت: شاخص‌ترین های استان را با توجه به مسابقات اوپنی که در استان اصفهان برگزار شد انتخاب کردیم و به عضویت تیم در آوردیم.

فاطمه رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تنیس روی میز بانوان پادما یدک اصفهان در سال جدید با تیمی که اکثراً بازیکنان اصفهانی هستند در لیگ شرکت کرده است، اظهار کرد: با توجه به نظر مساعد باشگاه در جهت جذب یک بازیکن شاخص در تیم تنیس روی میز بانوان پادما یدک، ندا شهسواری به تیم ما اضافه شد. به جز وی که جزء رنکینگ‌های بالا کشور است بقیه بازیکنان تیم از رنکینگ‌های ۲۲ کشور به بعد هستند.

وی با اشاره به حضور شش تیم در مسابقات تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور، گفت: مسابقات لیگ تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و اگر قرار به حساب روی کاغذ باشد نباید فراموش کنیم چهار تیم رنکینگ بالاتری نسبت به تیم ما دارند.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان پادما یدک اصفهان، ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد بازیکنان در تیم ما نسبت به رقبا بیشتر است در نتیجه پادما یدک رنکینگ دوم امتیازگذاری را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: امسال با توجه به بالانس تیم‌ها و حضور بازیکنان با رنکینگ‌های بالا در ترکیب رقبا کار بسیار سختی خواهیم داشت؛ ما باید پیروزی‌های بیشتری را به دست بیاوریم تا بتوانیم جزء چهار تیم مرحله پلی آف باشیم.

رجبی با ابراز امیدواری نسبت به حضور پادما یدک در مرحله پلی آف، گفت: تمام تلاش خود را برای حضور در بین چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف را به کار خواهیم بست تا این اتفاق بیفتد. هدف تشکیل تیم تنیس روی میز بانوان پادما یدک در گام نخست توجه به تیم‌های پایه دختران اصفهان و در ادامه کسب نتیجه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اصفهان جزء تنها استان‌هایی است که مسابقات اوپن در تمام رده‌های سنی را برگزار می‌کند، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور هیچ مسابقه‌ای برگزار نشد، ولی طی سال گذشته استان اصفهان در هر رده سنی مسابقات اوپن برگزار کرد تا حضور نفرات شاخص تنیس روی میز استان در تمام رده‌ها بر همگان مشخص شود.

سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان میز پادما یدک، تصریح کرد: در ترکیب تیم تنیس روی میز بانوان پادما یدک اصفهان از نفرات شاخص رده‌ها استفاده کردیم؛ شاخص‌ترین‌های استان را با توجه به مسابقات اوپنی که در استان اصفهان برگزار شد انتخاب کردیم و به عضویت تیم در آوردیم.

رجبی با اشاره به حمایت مهدی تکابی از تنیس استان اصفهان گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که اگر حمایت‌های رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان نبود اصلاً تیم تنیس روی میز پادما یدک تشکیل نمی‌شد و در تمام مراحل حمایت‌های بی دریغی از ما داشتند.

وی ادامه داد: پادما یدک امسال نخستین حضورش را در لیگ با تنیس روی میز به عنوان سخت‌ترین رشته توپی راکتی جهان شروع کرد امیدوارم حمایت باشگاه پادما یدک از رشته تنیس روی میز ادامه دار باشد.

کد خبر 461200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.