تبلت‌های اهدایی شهرداری به دانش آموزان به صورت مناقصه تامین می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: تبلت‌های اهدایی شهرداری به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار با برگزاری مناقصه تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا ، ایمان حجتی در خصوص تصمیم اخیر شهرداری اصفهان برای اهدای تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت و مناطق کمتر برخوردار اظهار کرد: شهرداری اصفهان در نظر دارد برای تهیه و تأمین این ۶۰۰ تبلت از طریق مناقصه عمومی اقدام کند.

وی ادامه داد: ۶۰۰ تبلتی که قرار است از طرف شهرداری اصفهان به دانش آموزان بی بضاعت و مناطق کمتر برخوردار اصفهان اهدا شود، به زودی با برگزاری مناقصه و طی روندی شفاف طبق آئین نامه معاملات شهرداری تأمین خواهد شد.

حجتی خاطرنشان کرد: هدف از این تصمیم، برگزاری روند مشخص مناقصه عمومی برای انتخاب فروشنده در یک روند کاملاً قانونی و شفاف با قیمت مناسب بوده است.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این مناقصه می‌توانند تا ۲۹ آذرماه سال جاری برای دریافت اسناد و مشخصات این مناقصه به امور قراردادهای شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و مدیر اجرایی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا و برگزاری آنلاین و غیرحضوری کلاس‌های درس، برخی دانش آموزان در مناطق کمتر برخوردار شهر اصفهان برای دسترسی به آموزش مدارس دچار مشکل شدند، گفت: در پی دستور شهردار اصفهان در این دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مقرر شد از محل صرفه‌جویی های جشنواره امسال، مبلغی به خرید تجهیزات آموزشی متناسب با شرایط آموزش آنلاین برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار اختصاص یابد که مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از این محل، در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس لایحه شهرداری اصفهان و با مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برگزاری نمایشگاه طرح " یار مهربان" جهت تأمین ملزومات مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت مناطق شش گانه شهر اصفهان اختصاص یافت که مقرر شد این تجهیزات آموزشی با نظر کمیسیون اجتماعی شورای شهر و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، توزیع شود.

کد خبر 461123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.