میرزاجانپور یک بازیکن بین‌المللی است/ شرایط مناسبی داریم

پاسور تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: این هفته تمرینات خوبی داشتیم و برای دیدار فردا برابر هورسان رامسر آماده هستیم.

فرزاد ملابهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دیدار فردا سپاهان برابر هورسان رامسر، اظهار کرد: بازی آخر ما در دور رفت مسابقات است و امیدوارم با پیروزی تمام شود تا بتوانیم بازی‌های خوبی که در دور رفت انجام دادیم را در دور برگشت نیز انجام دهیم. تیم رامسر تازه به لیگ برتر آمده و دو بازیکن برزیلی دارد. تیم خوبی است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد و امیدوارم فردا با برد از زمین خارج شویم.

وی در ارتباط با شرایط تیم سپاهان ادامه داد: بسیار خوب تمرین کردیم و شرایط مناسبی داریم. مصدومیت‌های جزئی دو نفر از بازیکنان تیم نیز بر طرف شد و برای دیدار فردا برابر هورسان آماده می‌شویم.

پاسور تیم سپاهان در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات به سبک جدید افزود: با وضعیتی که کرونا در کشور به وجود آورده است برگزار کردن رقابت‌ها به شیوه متمرکز برای تیم‌ها خوب است، اما اینکه یک هفته بازی باشد و دو هفته مسابقات برگزار نشود، برای بازیکن خسته کننده است و کار را برای کادر فنی تیم‌ها سخت می‌کند.

ملابهرامی با اشاره به مصدومیت و حضور نیافتن مجتبی میرزاجانپور خاطرنشان کرد: مجتبی بازیکنی در سطح بین‌المللی است و یکی از بهترین‌های ما است. با اخلاق و منش خوبی که داشت در دل همه بازیکنان جا باز کرده بود و همیشه جای او را در تیم خالی می‌کنیم. امیدوارم که به زودی مصدومیت او بر طرف شود. جواهری نیز در دو بازی اخیر عملکرد خوبی داشته است و توانسته جایگزین خوبی برای میرزاجانپور باشد.

کد خبر 461120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.