تلاش بیش از ۴۵۰۰ نفر از پاکبانان مشهدی برای یخ‌زدایی شهر

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد، از فعالیت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری برای یخ‌زدایی با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر شهری در شب گذشته خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر بارش پراکنده برف و کاهش محسوس دما و رسیدن آن به زیر صفر درجه در شهر مشهد، نیروهای خدمات شهری شهرداری با تمام توان به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا معابر اصلی شهر بدون هیچ مشکلی مهیای خدمت‌رسانی به شهروندان باشد.

وی افزود: در این راستا شب گذشته، بیش از ۴۵۰۰ نفر از پاکبانان مشهدی در مناطق ۱۳ گانه در عملیات یخ زدایی و نمک‌پاشی معابر مشارکت داشتند.

رهنمایی ادامه داد: علاوه بر نیروهای کارگری، شش دستگاه خودروی محلول‌پاش، ۲۲ دستگاه خودروی نمک‌پاش مکانیزه، ۳۹ دستگاه خودروی نمک‌پاش نیمه سنگین، ۴۹ دستگاه خودروی نمک‌پاش سبک و ۳۵ دستگاه بیل برف روب نیز در شب گذشته فعال بودند و با تلاش همکاران هیچ کدام از معابر شهری در اثر بارش‌ها و یخبندان دچار مشکل نشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی شهر مشهد، تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری و برودت قابل توجه دما که باعث شده معابر شهری مستعد یخ زدگی باشند، از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود تا در عملیات یخ زدایی و برف‌روبی معابر فرعی و به ویژه مقابل منازلشان مشارکت داشته باشند و با توجه به برودت هوا طی روزهای جاری و لغزندگی احتمالی معابر فرعی، از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کنند.

کد خبر 461092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.