امیدوارم روزی از فوتبال داری دولتی خارج شویم/ فوتبال تبریز به اروپا نزدیک است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: فوتبال تبریز به اروپا نزدیک است زیرا تیم داری در این شهر خصوصی صورت گرفته، امیدوارم روزی از فوتبال داری به صورت دولتی خارج شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سعید اخباری در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور، اظهار کرد: سرمربی قبلی ماشین سازی زحمت‌های زیادی کشید، سخت است در سه ماه تیمی را با بازیکنان جدید از نو بسازی از او تشکر می‌کنم. بعد از جدایی بیات لو من هم قصد جدایی داشتم که با توجه به قراردادم، باشگاه از من خواست برگردم و کار کنم.

وی ادامه داد: فردا با تیمی بازی داریم که قدمت و هواداران پرشوری دارد. زنوزی در این شرایط اقتصادی از جیب خود هزینه کرده و تراکتور را حمایت می‌کند، اگر در هر استانی یک نفر به این شکل تیم داری کند فوتبال ما به سمت باشگاه داری اروپایی می‌رود.

سرمربی تیم ماشین سازی با بیان اینکه سه کاپیتان تیم ملی در تراکتور بازی می‌کنند، تصریح کرد: این تیم پر از ستاره است که وقتی اسمش می‌آید نشان دهنده بازی سخت خواهد بود. در حال حاضر با تشخیص باشگاه مسعود شجاعی در رأس کار قرار گرفته که کاپیتان تیم ملی است و امیدوارم باز هم اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت کند زیرا زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده و بازیکنی مانند او نداریم که در سه دوره جام جهانی حضور داشته باشد.

اخباری اضافه کرد: شجاعی در بزرگترین تیم‌های دنیا بوده که به عنوان بازیکن یا مربی می‌تواند کمک تیم ملی باشد. تقابل سختی با تراکتور داریم، امیدواریم با توجه به دو جلسه تمرینی که با بازیکنان خودم داشتم، مسابقه‌ای خوب از دو تیم ببینیم.

وی در خصوص تغییر تاکتیک، خاطر نشان کرد: ماشین سازی تیم ریشه داری است که هواداران متعصب به خود را دارد. با توجه به نتایج ضعیفی که داشتیم می‌خواهیم هوشمندانه بازی کنیم، همه تیم‌ها برای پیروزی می‌آیند که هدف ما نیز همین است.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی اضافه کرد: دوازده سال است که به کار مربیگری مشغول هستم، در لیگ دو تجربه سرمربیگری دارم و الان هم با تیم ریشه دار ماشین سازی تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را کسب کردم که حس خوبی است و به بازیکنانم گفت لیگ برای ما از فردا آغاز شده و پیشرفت خواهیم کرد.

اخباری با اشاره به اینکه امیدوارم از فوتبال داری دولتی خارج شویم، گفت: دوست داشتیم برای بازی فردا هواداران باشند که امیدوارم هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود تا شاهد حضور هواداران باشیم، یکی از دلایلی که کیفیت بازی‌ها را کم کرده، عدم حضور تماشاگران است. فوتبال تبریز به اروپا نزدیک است زیرا تیم داری در این شهر خصوصی صورت گرفته، امیدوارم روزی از فوتبال داری به صورت دولتی خارج شویم.

کد خبر 461021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.