۲۰ سال پیش مربی و امروز همکار شجاعی هستم/ تغییرات خواهیم داشت

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان بزرگ و با استعدادی در تیم حضور دارند که توانستند صحبت های مسعود شجاعی را تا حدودی اجرا کنند، قطعا تغییر خواهیم داشت ولی زمان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نیکبخت در کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی، اظهار کرد: خوشحال هستم که بعد از ۱۵ سال دوباره به تبریز آمدم تا به فوتبال این شهر خدمت کنم، ۱۵ سال پیش با مدیریت خوب آن زمان توانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم که امیدوارم در این مقطع هم باعث خوشحالی هواداران و باشگاه شویم.

وی ادامه داد: ابتدا لازم است کسب اجازه کنم از حضور پیشکسوتان و بزرگان فوتبال تبریز و از کادر فنی قبلی که زحمت زیادی برای تیم کشیدند تشکر کنم، امیدوارم فردا بازی خوب، جوانمردانه و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه تنها دو جلسه با تیم تمرین کرده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگ و با استعدادی در تیم حضور دارند که توانستند صحبت‌های مسعود شجاعی را تا حدودی اجرا کنند، قطعاً تغییرات خواهیم داشت ولی زمان نیاز داریم.

نیکبخت در خصوص محروم و مصدوم برای بازی فردا، تصریح کرد: محروم نداریم، جواب تست کرونا مسعود شجاعی امروز می‌آید و خانزاده هم مصدوم است.

وی افزود: خوشحال هستم که به من و مسعود شجاعی اعتماد کردند، حدود ۲۰ سال پیش مربی شجاعی و الان همکار او هستم. امیدوارم بیماری کرونا تمام شود تا شاهد حضور تماشاگران در استادیوم‌ها باشیم.

کد خبر 461006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.