شاید زمان نیمکت نشینی اوبامیانگ فرا رسیده است

بهترین مهاجم چند فصل اخیر آرسنال در این دوره از مسابقات لیگ برتر انگلستان به هیچ وجه خوب عمل نکرده و ممکن است به زودی شاهد نیمکت نشینی او در ترکیب توپچی ها باشیم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، از زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر تاکنون مهاجم تیم آرسنال یعنی اوبامیانگ تنها موفق به زدن دو گل شده و همین مسئله باعث شده است تا برخی از هواداران این تیم منتظر نیمکت نشینی این بازیکن باشند.

شاید چند ماه پیش اگر یک هوادار پیشنهاد می‌کرد که آرسنال در یک بازی لیگ برتر از اوبامیانگ استفاده نکند، همه این ایده را احمقانه می‌دانستند اما حالا اوضاع کاملاً تغییر کرده و اوبامیانگ که زمانی یکی از معدود بازیکن‌های آماده آرسنال بود، این روزها تبدیل به یکی از مشکلات تیم آرتتا شده است.

بدین ترتیب اگر در بازی‌های پیش رو شاهد نیمکت نشینی اوبامیانگ باشیم؛ شاید عجیب‌ترین اتفاق ممکن برای این تیم رقم نخورده باشد! به هر ترتیب تا اینجای فصل دو مهاجم دیگر این تیم، الکساندر لاکازت و انکتیاه بیشتر از اوبامیانگ گلزنی کرده‌اند و بهترین گلزن این فصل توپچی‌ها، انکتیاه است. به همین سبب، شاید نیمکت نشینی اوبامیانگ و بازی دادن به یک مهاجم جوان، نمایانگر حسن نیت آرتتا برای تقدیر از انکتیاه به خاطر زدن پنج گل تا اینجای فصل باشد.

از سوی دیگر در بازی‌های پیشین، آرسنال بیش از همیشه رو به بازی تهاجمی آورده و در مقابل تاتنهام و ولورهمپتون بیش از همه تیم‌های لیگ برتر در جریان مسابقات سانتر انجام داده است. با توجه به اینکه اوبامیانگ از آن دست بازیکنانی نیست که توانمندی زیادی در جدال هوایی داشته باشد، شاید نیمکت نشینی او بیش از پیش محتمل باشد. نیمکت نشینی که می‌تواند زنگ خطری برای اوبا به صدا در آورد.

کد خبر 460989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.