حومه شهر اصفهان شامل خطوط شبانه اتوبوسرانی نمی‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در خطوط اصلی ناوگان اتوبوس‌رانی شهر برای سهولت در تردد شهروندان سرویس‌دهی شبانه انجام می‌شود.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس در طرح شبانه خطوط اصلی (به غیر از حومه شهر) نسبت به جا به جایی شهروندان فعال است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد جا به جایی روزانه مسافران به حدود ۱۰۰ هزار نفر در روز رسیده است که این تعداد نسبت به جا به جایی ۲۲۰ هزار نفر مسافر در شهریور و مهر ۹۹، با توجه به مصوبات جدید ستاد کرونا و تعطیلی برخی از مراکز و صنوف کاهش چشمگیری یافته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: تمام ناوگان فعال بخش دولتی و خصوصی اتوبوسرانی اصفهان هر شب پس از اتمام خدمات‌رسانی در سه توقفگاه توسط ۱۰ نفر نیروی متخصص با استفاده از محلول‌های ویژه ضدعفونی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس به ویژه استفاده از ماسک به شهروندان توصیه کرد: هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه داشته باشند.

روحانی اظهار کرد: در حال حاضر زمان فعالیت و سرویس‌دهی اتوبوس‌های شهر از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ شب است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس گرفته یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 460924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.