خدمات غیرحضوری شهرداری سمنان پستی انجام می‌شود

شهردار سمنان گفت: بین اداره کل پست استان و شهرداری سمنان در خصوص همکاری دوجانبه برای ارائه غیرحضوری برخی از خدمات شهری توافقنامه‌ای منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد ناظم رضوی در آئین امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل پست استان و شهرداری سمنان با اشاره به ظرفیت‌های شرکت ملی پست ایران، اظهار کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت پست می‌توان خدمات شهرداری سمنان را به صورت غیر حضوری ارائه کرد.

وی با اشاره به نصب کد پستی منازل با همکاری اداره کل پست استان سمنان در برخی مناطق شهر، تصریح کرد: معابری در مسکن مهر و برخی محله‌های جدید سمنان بی‌نام است که نام گذاری آن در سریع‌ترین زمان در دستور کار است.

شهردار سمنان افزود: در راستای تحقق عنوان پایتخت کتاب برای سمنان، شهرداری این شهر این امکان را فراهم کرده است تا از طریق کتابخانه تلفنی رنگین کمان، امکان خرید یا امانت گرفتن کتاب برای علاقه‌مندان فراهم شود که این طرح با همکاری اداره کل پست استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، استفاده از ظرفیت دفاتر پست دولتی در برون سپاری خدمات شهرداری مطابق نرخ‌نامه مصوب شرکت ملی پست، استفاده از توانمندی پست در قبول و توزیع نتیجه استعلامات سازمان‌ها در حمایت از شهروندان در فرایندهای مربوط به جواز ساخت و پایان کار و استفاده از زیرساخت‌های خرید و فروش اینترنتی شرکت ملی پست (ebazar) از مفاد این تفاهم نامه است.

کد خبر 460903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.