جشنواره پژوهش و فن‌آوری در اصفهان برگزار می‌شود/ انتخاب ۲۴ طرح فناورانه

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: هفته پژوهش و فن‌آوری در استان به صورت مجازی برگزار می‌شود و ۲۴ طرح‌ فن‌آورانه و پژوهش‌ کاربردی برتر در حوزه‌های مختلف برگزیده می‌شود. ارائه دستاوردهای برتر در هفته پژوهش و فن‌آوری به ترویج فرهنگ پژوهش و فن‌آوری کمک خواهد کرد.

جعفر قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ۲۲ تا ۲۶ آذر ۱۳۹۹ همزمان با هفته ملی پژوهش و فن‌آوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با همکاری استانداری، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان، بیست و یکمین جشنواره پژوهش و فن‌آوری استانی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: ارزیابی و معرفی پژوهشگران و فن‌آوران برتر، ارزیابی و معرفی طرح‌های فن‌آورانه و پژوهش‌های کاربردی برتر، برگزاری نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فن‌آوری، پخش روزانه ویدئوها و برنامه‌های معرفی تلاشگران عرصه پژوهش و فن‌آوری از جمله بخش‌های مختلف این جشنواره است که به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در خصوص زمان معرفی طرح‌های فن‌آورانه هفته فن‌آوری و پژوهش، تصریح کرد: پژوهشگران دانش‌آموزی برتر، فن‌آوران، دارندگان طرح‌های فن‌آورانه و پژوهش‌های کاربردی برتر حداکثر تا پایان امروز، شنبه مورخ ۲۲ آذرماه فرصت دارند، مطابق پرسشنامه انتخاب پژوهشگر و فن‌آور برتر و پرسشنامه انتخاب طرح فن‌آورانه برتر، از طریق ایمیل pazhouhesh@istt.ir آثار خود را به دبیرخانه هفته پژوهش و فن‌آوری استان معرفی کنند.

قیصری اظهار کرد: طرح‌های فن‌آورانه و پژوهش‌های کاربردی برتر در کارگروه‌های کشاورزی، علوم پایه، علوم پزشکی و دام‌پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی، فن‌آوری، هنر و معماری، آموزش و پرورش، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها ارائه می‌شود تا برگزیدگان و فن‌آوران برتر هر گروه مشخص شود.

وی افزود: حدود ۲۴ طرح فن‌آورانه و پژوهش‌های کاربردی برتر در هفته فن‌آوری و پژوهش برگزیده می‌شود. با دانشگاه‌های تراز اول استان اصفهان، صنایع استان، مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی استان مانند سازمان صنعت و معدن و تجارت، اداره کل دامپزشکی، اداره کل راه و شهرسازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتبات لازم شده است.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با توضیح درباره اهدای اهداف برگزاری هفته فن‌آوری و پژوهش در استان اصفهان، تصریح کرد: ترویج فرهنگ پژوهش و فن‌آوری در جامعه، ارائه دستاوردهای پژوهش و فن‌آوری، تجلیل از پژوهشگران و فن‌آوران برتر استان، از اهداف مهم برگزاری بیست و یکمین هفته فن‌آوری و پژوهش است.

کد خبر 460867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.