شریعتمداری به کمیسیون صنایع می‌آید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی درخواست انجام تحقیق و تفحص از عملکرد «شرکت دخانیات ایران» هفته آینده به کمیسیون صنایع و معادن می‌آید.

به گزارش ایمنا، بر اساس دستور کار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۳ آذر ماه) خود، سه نفر از اعضای کمیسیون را برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور انتخاب می‌کند.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز یکشنبه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور در حوزه صنعت، معدن و تجارت را با حضور مسئولان اجرایی از وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات بررسی می‌کند.

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه (۲۴ آذر ماه) میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص خواهند بود تا درخواست انجام تحقیق و تفحص از «شرکت فولاد مبارکه اصفهان» مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین علیرضا رزم حسینی در نشست دوشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن به سوالات علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار، علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی و هفتگل و اندیکا، زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان پاسخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز دوشنبه لایحه سال ۱۴۰۰ کل کشور در حوزه صنایع دفاعی را با حضور مسئولان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات را بررسی می‌کند.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جلسه دوشنبه هفته آینده خود، میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده متقاضی تحقیق و تفحص برای بررسی درخواست انجام تحقیق و تفحص از عملکرد «شرکت دخانیات ایران» خواهد بود.

بر اساس این گزارش بررسی لایحه بودجه کل کشور سال ۱۴۰۰ در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مسئولان اجرایی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات و بررسی لایحه بودجه کل کشور سال ۱۴۰۰ در حوزه صنایع پتروشیمی با حضور مسئولان وزارت نفت، شرکت پتروشیمی، مرکز پژوهش‌های مجلس، اتاق ایران و دیوان محاسبات دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در جلسه روز سه‌شنبه (۲۵ آذر ماه) خواهد بود.

منبع: خانه ملت

کد خبر 460825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.