بیرانوند یک دروازه‌بان «غیرعادی» است/ نشان تجاری ملی‌پوش ایران

یک سایت بلژیکی ضمن روایت بخشی از سختی‌های علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم آنتورپ بلژیک، او را بعد از بازی مقابل تاتنهام انگلیس یک دروازه‌بان غیرعادی و خاص توصیف کرد.

به گزارش ایمنا، واکنش‌ها به اولین حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب تیم آنتورپ بلژیک ادامه دارد. بیرانوند برای نخستین بار از زمان انتقالش به فوتبال بلژیک توانست در دیدار آنتورپ مقابل تاتنهام انگلیس در لیگ اروپا به جای «ژان بوتز» درون دروازه تیمش قرار بگیرد. این بازی با دو گل به سود شاگردان «ژوزه مورینیو» در تیم تاتنهام به پایان رسید اما عملکرد بیرانوند واکنش رسانه‌ها و خبرنگاران بلژیکی را در پی داشته است.

سایت «اسپورزا» بلژیک به بهانه اولین حضور بیرانوند در ترکیب آنتورپ، اشاره‌ای به زندگی گذشته این دروازه‌بان داشته و به نقل از «فیلیپ یوس» گزارشگر و مفسر فوتبال او را یک بازیکن «غیرعادی» دانست.

در گزارش سایت اسپورزا آمده است: «ایوان لکو سرمربی آنتورپ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی را برای بازی با تاتنهام به جای ژان بوتز انتخاب کرد. بیرانوند بازی قابل اعتماد و قابل اعتباری را انجام داد اما بخصوص برای سبک غیرعادی و نامتعارفش مورد توجه بود.

بیرانوند اجازه یافت تا در بازی لیگ اروپا مقابل تاتنهام برای اولین بار در ترکیب تیم قرار بگیرد. دروازه‌بان ایرانی دو گل دریافت کرد اما هنوز می‌تواند با رضایت به این مسابقه نگاه کند.

در جریان پخش زنده مسابقه، فیلیپ یوس مفسر و گزارشگر این دروازه‌بان را "غیر متعارف" توصیف کرد. گرت ورهین نیز در لایو فیس بوک خود نظر مشابهی داشت.»

منبع: مهر

کد خبر 460813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.