رئیس سازمان انرژی اتمی درگذشت آیت الله یزدی را تسلیت گفت

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت آیت الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، در پیام علی اکبر صالحی آمده است:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

با نهایت تأسف و تألم، اطلاع یافتم که حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (رحمت الله علیه)، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دار فانی را وداع گفته و به دیدار معبود شتافته است.

آن عالم بزرگوار یکی از شاگردان و پیروان مکتب نورانی امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و یاوری صادق و امین برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بودند و افزون بر طی مدارج عالی در حوزه فقاهت و تربیت شاگردان پرشمار در مناصب و جایگاه‌های مختلف از جمله ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست قوه قضائیه و عضویت در شورای نگهبان در مسیر صیانت از ارکان و آرمان‌های نهضت عظیم اسلامی و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش نموده و وظیفه دینی و ملی خویش را به نیکوترین وجه به انجام رساندند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مراجع عظام و علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان آن عالم عامل و ابراز همدردی عمیق با بیت شریف و خاندان جلیل‌القدر یزدی، از درگاه حضرت حق (جل و علا) برای آن فقیه خلد آشیان، علو درجات مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 460697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.