۹۰ درصد از ساختمان‌های خرم‌آباد ایمن نیست

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: تمامی مدارس، ساختمان‌های دولتی و تجاری، ساختمان‌های پرتراکم مسکونی و پمب‌های بنزین و گاز در دوره‌های شش ماهه بررسی و مشخص شد که بیش از ۹۰ درصد آن‌ها ناایمن است.

به گزارش ایمنا، مهرداد فلاح اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرم‌آباد تمامی ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی پر خطر شهر را برسی کرده‌و به مالکان آنان اخطارهای لازم را داده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اماکن بررسی شده از نظر ایمنی خطرناک است، افزود: مهم‌ترین مشکل این ساختمان‌ها موضوع سیستم‌های اطفای حریق آنهاست که با وجود تذکرهای متوالی، اصلاح نشده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: این سازمان از نظر قانونی امکان الزام صاحبان این ساختمان‌ها به رفع ایرادات را ندارد و تنها می‌تواند به موجب نامه‌های رسمی به آنان اعلام اخطار کند و لیست آنان را به استانداری بدهد.

فلاح با بیان اینکه بیمه کردن ساختمان‌ها در برابر حوادث می‌تواند کمک خوبی به مردم باشد، تصریح کرد: تمامی مدارس، ساختمان‌های دولتی و تجاری، ساختمان‌های پرتراکم مسکونی و پمب‌های بنزین و گاز در دوره‌های شش ماه مورد بازرسی در برابر خطرات احتمالی قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

کد خبر 460636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.