بازداشت بازرس سازمان صمت فارس به اتهام ارتشا

بازپرس شعبه ۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: یکی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به اتهام ارتشاء بازداشت و روانه زندان شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از دادگستری فارس، قاضی افشین محمدی دره‌شوری با اشاره به بازداشت بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با هوشیاری و همکاری حراست این سازمان، اظهار کرد: این متهم در جریان بازرسی از انبارهای احتکار روغن در ایام کمبود این کالا در بازار پس از کشف مقادیر قابل توجهی از روغن در انبار از صاحب کالا تقاضای رشوه و همچنین مقادیری روغن می‌کند.

بازپرش شعبه ۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با بیان اینکه این پرونده با شکایت و پیگیری حراست سازمان صمت استان در دادسرا تشکیل شده است، گفت: متهم هم اکنون با قرار بازداشت روانه زندان شده است و اتهام وی به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضائی در فارس اقدام متهم در ایامی که عموم مردم با کمبود روغن مواجه بودند را امری نکوهیده خواند و گفت: حسب دستور ریاست معزز قوه قضائیه و تأکیدات ریاست کل دادگستری استان فارس، دستگاه قضائی در برخورد با مفاسد اداری و همچنین محتکران کالاهای مورد نیاز مردم هیچ اغماضی نخواهد داشت.

کد خبر 460527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.