عادل فردوسی‌پور پایگاه خبری تاسیس می‌کند؟

حواشی و اخبار جدیدی از عادل فردوسی‌پور منتشر شده که جدید ترین آنها تاسیس سایت خبری ۳۶۰ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل فردوسی‌پور یکی از چهره‌های تأثیرگذار و محبوب رسانه‌ای کشورمان است و همیشه اخبارها و حواشی مختلفی پیرامون او وجود دارد. بعد از اینکه اجرای برنامه نود از عادل گرفته شد، کم کم امکان گزارشگری فوتبال‌های داخلی و خارجی از این چهره محبوب سلب شد که باعث ناراحتی طرفداران پرشمارش و مردم شد.

اخیراً برخی رسانه‌ها و حتی در فضای مجازی شایعه‌ای عجیب به راه انداخته‌اند مبنی بر اینکه فردوسی‌پور قرار است دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را بین پرسپولیس و حریفش که هنوز مشخص نیست گزارش کند.

پس از اینکه ساخت برنامه ۹۹ عادل مجوز نگرفت سرنوشت برنامه فوتبال ۱۲۰ هم مشخص نیست. یک منبع آگاه اعلام کرده است این برنامه در حال آماده سازی دکور و کارهای پیش تولید است، این در حالی است که مجله لیگ قهرمانان اروپا که با صدای عادل روی آنتن شبکه ورزش می‌رفت از او گرفته شد و به پیمان یوسفی داده شد و فردوسی‌پور مجبور شد همین کارش را در اپلیکیشن اینترنتی فیلیمو ادامه دهد.

هفته گذشته هم علی فروغی مدیر جوان و بلند پرواز شبکه سه پس از مدت طولانی با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی عادل فردوسی‌پور را به مظلوم نمایی متهم کرد و اعلام کرد او یک باند رسانه‌ای قوی دارد که بلد است چگونه شرایط را به نفع خودش رقم بزند. همه اینها در حالی است که فردوسی‌پور کوچک‌ترین حرفی پس از کنار رفتن از شبکه سه، به زبان نیاورده است.

با همه اینها همچنان شایعات دست از سر عادل بر نمی‌دارند. گفته می‌شود او به زودی با سایت فوتبال ۳۶۰ وارد عرصه رسانه‌ای می‌شود. عادل قصد ایجاد پایگاه خبری هم دارد. طبعاً اسم فردوسی‌پور باعث موفقیت هر رسانه‌ای می‌شود و برای راه‌اندازی سایت فوتبال ۳۶۰ هم نیازی به مجوز صدا و سیما نیست.

گفته می‌شود عادل برنامه‌های زیادی برای سایت خبری خود دارد و شاید از همین دربی پیش رو کارش را شروع کند. آنچه مسلم است این چهره محبوب نمی‌تواند بدون فوتبال زندگی کند و شاید سایت فوتبال ۳۶۰ به او کمک کند تا فقدان برنامه ۹۰ را تا حدی فراموش کند.

کد خبر 460463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.