جنگ تمام عیار برای صعود از گروه B

امشب ۱۹ آذر هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود که چندین تیم رقابت سختی با یکدیگر برای صعود از گروه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _چهارشنبه ۱۹ آذر ماه_ ادامه‌ هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود دیدارهای سرنوشت سازی در گروه‌های مختلف انجام می‌شود که به شکل زیر است:

گروه A

تیم فوتبال بایرن مونیخ از پیش صعود کرده است از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلیانز مونیخ میزبان لوکومتیو مسکو است. شاگردان فلیک با ۱۳ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند و صعودشان به عنوان تیم اول قطعی است. در اتریش هم سالزبورگ به صورت همزمان به مصاف آتلتیکو مادرید می‌رود. تیم سیمئونه که شرایط خوبی در لالیگا دارد اما در اروپا شرایط صعودش مهیا نیست و هر سه تیم شانس صعود دارند آتلتیکو ۶ امتیاز سالزبورگ ۴ امتیاز و لوکوموتیو هم ۳ امتیازی است.

گروه B

هر چهار دیدار این گروه مهم است. رئال در اسپانیا از مونشن گلادباخ پذیرایی می‌کند و اینتر هم در چوزپه مئاتزا میلان به مصاف شاختار می‌رود. هر دو دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه انجام می‌شود و جنگ سختی بین تیم‌ها برای صعود از گروه وجود دارد. هر چهار تیم شانس صعود دارند. در حال حاضر گلادباخ با ۸ امتیاز در صدر جدول است و شاختار و رئال هم ۷ امتیازی هستند و اینتر هم با ۵ امتیاز چهارم است.

گروه C

تیم فوتبال منچستر سیتی ۱۳ امتیازی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در اتحاد از مارسی پذیرایی می‌کند. سیتیزن ها صدرنشین گروه هستند. در دیگر دیدار این گروه پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد در یونان به مصاف المپیاکوس می‌رود. پرتغالی‌ها هم با ۱۰ امتیاز دوم گروه هستند. این در حالی است که دو تیم ۳ امتیازی دیگر برای صعود به لیگ اروپا تلاش می‌کنند.

گروه D

مهم‌ترین دیدار این گروه را آژاکس و آتلانتا برگزار می‌کنند. پسران گاسپرینی در آتلانتا ۸ امتیازی و دوم گروه هستند و هلندی‌ها هم با ۷ امتیاز سوم اند. شاگردان کلوپ هم که با ۱۲ امتیاز صعودشان به عنوان تیم اول گروه به دور بعد قطعی شده در دانمارک مهمان میتیلند هستند. هر دو دیدار از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه به صورت همزمان آغاز می‌شود.

کد خبر 460368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.